اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم خبر داد

احداث پایانه شمالی مقابل ایستگاه منوریل/ احداث خوابگاه برای رانندگان برون شهری

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم از پیش‌بینی محلی برای احداث پایانه شمالی به وسعت 20 هکتار در شمال شرق رودخانه بعد از پل امیرکبیر خبر داد.

احداث پایانه شمالی مقابل ایستگاه منوریل/ احداث خوابگاه برای رانندگان برون شهری

مرتضی عزتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: بلوار 40 متری نفت به طول 500 متر در قسمت شرق پایانه مرکزی به منظور ساماندهی تردد اتوبوس‌های برون شهری در حال احداث است که در آینده نزدیک به پایان می‌رسد.

وی همچنین از احداث خوابگاه ویژه رانندگان اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی‌های برون شهری در پایانه مرکزی خبر داد و گفت: این خوابگاه با بنای 200 متر مربع و هزینه اولیه 200 میلیون تومان در حال احداث است و شامل نمازخانه، حمام، سرویس بهداشتی و لابی است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم ابراز کرد: محلی برای پایانه شمالی به وسعت 20 هکتار در شمال شرق رودخانه بعد از پل امیرکبیر در نظر گرفته شده که در مرحله شناسایی و تملک زمین است.

وی ادامه داد: علاوه بر این ساخت پایانه جنوبی در موقعیت جاده اراک نرسیده به تپه سلام به مساحت هفت هکتار در دست پیگیری است که در مرحله اداری تملک است.

عزتی اظهار داشت: سایبانی در محوطه پایانه مرکزی برای رفاه حال مسافرین و بدرقه‌کنندگان زائرین حج و عتبات عالیات به وسعت 2 هزار متر مربع در مرحله طراحی است.

وی با اشاره به پایانه خرمشهر و بحث‌ها پیرامون تعطیلی آن گفت: این پایانه محل ارائه صورت وضعیت اتوبوس‌هاست و تعطیلی آن فعلا به صلاح نیست اما با بهره‌برداری پایانه جنوبی، پایانه خرمشهر از چرخه فعالیت خارج می‌شود.

انتهای پیام/78001/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول