اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز امسال محقق شد

رشد 50 درصدی بهره‌مندی از خدمات مشاوره ناجا در همدان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان گفت: در نوروز امسال بهره‌مندی مسافران نوروزی از خدمات مراکز مشاوره‌ای فرماندهی انتظامی همدان 50 درصد افزایش داشت.

رشد 50 درصدی بهره‌مندی از خدمات مشاوره ناجا در همدان

علیرضا خزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص استقبال مسافران نوروزی از خدمات مشاوره‌ای مرکز مشاوره نیروی انتظامی استان همدان(آرامش) اظهار داشت: در نوروز امسال استقبال مسافران نوروزی از خدمات مراکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان همدان کم‌نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات مشاوره‌ای به مسافران نوروزی از طرح‌های ویژه اجتماعی ناجا در طی سه سال گذشته بوده است عنوان کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای به مسافران نوروزی در طی سال‌های اخیر توسط اداره کل مددکاری و مشاوره‌ای ناجا صورت گرفت و دستور‌العمل‌های لازم برای اجرا به استان‌ها ارسال شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان ادامه داد: این طرح به مدت سه سال است که در حال اجراست و خوشبختانه کسب تجربه هر سال اعتبار و ارزش کار را هر ساله دوچندان می‌کند.

وی افزود: برای اجرای هر چه بهتر این طرح در استان همدان تعداد 43 مشاور در حوزه‌های مختلف انتظامی، فردی و خانوادگی در مرکز مشاوره و دوایر مشاوره ‌کلانتری‌ها و کانکس‌های مستقر در محل اسکان مسافران، پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و ورودی و خروجی شهرستان‌های استان در دو شیفت صبح و بعد از ظهر ضمن توزیع بسته‌های فرهنگی و بروشورهای آموزشی خدمات مشاوره‌ای خاص انتظامی و فردی را به مسافران ارائه دادند.

خزایی خاطر نشان کرد: با تبلیغات صورت گرفته از جمله نصب 43 بنر در تمام محل‌های ارائه خدمات مشاوره‌ای و تعامل مشاوران با مسافران نوروزی شاهد رشد 50 درصدی و استقبال کم‌نظیر هموطنان از ین خدمات بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: بر اساس فرم‌های آماری پس از جمع‌بندی نهایی در نهایت 4 هزار و 588 مسافر نوروزی از خدمات مشاوره‌ای این فرماندهی برخوردار شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان ادامه داد: از این تعداد مراجعه‌کننده به مشاوران نیروی انتظامی 4 هزار و 116 نفر مشاوره‌ انتظامی، 440 نفر مشاوره روانشناختی و 32 نفر از خدمات مددکاری این فرماندهی برخوردار شدند.

وی در پایان ضمن تشکر از دستگاه‌های دولتی در اجرای موفق طرح نوروزی در استان همدان گفت: ما روز به روز شاهد ارتقای سطح فرهنگی و آگاهی شهروندان نسبت به مسائل اجتماعی و امنیتی و حفظ اصول امنیتی در استان همدان هستیم.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول