اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی خواستار شد

تعامل بهزیستی با نیروی انتظامی به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی

فرمانده انتظامی استان مرکزی خواستار تعامل هر چه بیشتر سازمان بهزیستی با نیروی انتظامی به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی شد.

تعامل بهزیستی با نیروی انتظامی به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عزیز‌الله ملکی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: بدون شک عملکرد بهزیستی تاثیرات فراوانی در عملکرد نیروی انتظامی و بالعکس دارد و هر چه تعامل بین این دو نهاد بیشتر باشد، شهروندان شاهد امنیت و آرامش بیشتری در سطح جامعه خواهند بود.

وی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی به عنوان مسئول برقرار کننده امنیت و آرامش وظیفه دارد چهره شهر را از وجود افراد بی‌خانمان، مزاحمان خیابانی و معتادین پاک کند که هر چه بهزیستی در انجام کارهای خود بهتر عمل کند، نیروی انتظامی نیز در وظایف خود موفق‌تر خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: وجود افراد معتاد، فراری و کودکان بی سرپرست در سطح شهر، آسیب‌های اجتماعی فراوانی را به دنبال دارد که نیروی انتظامی به عنوان حافظ نظم و امنیت عمومی و سازمان بهزیستی به عنوان متولی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید گام‌های مشترکی را در راستای تامین نظم، انضباط و نشاط اجتماعی بردارند.

ملکی اظهار کرد:  پیچیدگی شرایط زندگی در دنیای معاصر و بروز بحران‌های مختلف، زندگی انسان‌ها را دستخوش تغییرات سریع و همه جانبه‌ای کرده است که هر لحظه امکان دارد این تغییرات مشکلاتی را برای جامعه به وجود آورد.

وی گفت: داشتن آگاهی از قوانین نقش بسیار موثری در کاهش آسیب‌‌‌های اجتماعی دارد و نیروی انتظامی از آمادگی لازم برای ارائه هرگونه همکاری در زمینه ارتقاء سطح آگاهی شهروندان در راستای پیشگیری از وقوع جرائم و اعتیاد در جامعه هدف بهزیستی برخوردار است.

رضا ربیعی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز گفت: امیدواریم این دیدار سرآغازی بر همکاری این دو نهاد انقلابی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی درسطح استان و ایجاد نشاط اجتماعی در بین این دو مجموعه در سال جدید باشد.

انتهای پیام/87002/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول