اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نمین:

رضایت مردم از پلیس سرمایه ناجا است

امام جمعه شهرستان نمین گفت: رضایت مردم از پلیس بزرگترین سرمایه‌ای است که نصیب نیروی انتظامی شده است.

رضایت مردم از پلیس سرمایه ناجا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی رحیمی ظهر امروز در دیدار فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان نمین اظهار داشت: یک جامعه برای رسیدن به نقطه تعالی به امنیت همراه با وثوق و اطمینان نیاز دارد که نیروی انتظامی توانسته است آن را به شایستگی فراهم کند.

وی پلیس را مبین تامین سلامت و آسایش و آرامش در زندگی اجتماعی و گسترش تمام برنامه‌ها در طول سال اعلام کرد و یادآور شد: آنگونه نیست که تنها خدمات پلیس تنها در ایام تعطیل به چشم بیاید و در سایر ایام این تلاش‌ها نادیده گرفته شود، چرا که پلیس مقتدر پلیس همراه با مردم و وفادار به کار و مجاهدت است.

امام جمعه شهرستان نمین خاطرنشان کرد: اقدامات مجموعه انتظامی شهرستان در تامین نظم و امنیت ایام نوروز ستودنی است.

رحیمی با تشکر و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مامورین انتظامی شهرستان نمین و آرزوی سالی پربار و توام با موفقیت برای آنان گفت: اقداماتی که پلیس در طول ایام تعطیلات نوروز در بحث تامین نظم و امنیت انجام داد، در نوع خود بی‌نظیر بود که به جلب اعتماد مردم منجر شد.

وی کسب رضایت‌مندی مردم و جلب اعتماد عمومی را مهمترین ارمغان ماموریت‌های انتظامی عنوان کرد.

امام جمعه شهرستان نمین افزود: پلیس به سبب ارتباط مستقیم و دائمی با مردم باید اصل عطوفت و مهربانی را با تاکید بر اقتدار سرلوحه ماموریت‌های خود قرار داده و مردم نیز باید در همه حال قدردان فعالیت‌های تلاشگران عرصه امنیت باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نمین گزارشی از عملکرد و اقدامات پلیس شهرستان در تامین امنیت ایام نوروز و روز طبیعت ارائه و از توجهات و رهنمودهای امام جمعه شهرستان نسبت به ماموریت‌های انتظامی قدردانی کرد.

سعید صابری گفت: پلیس با تمام تجهیزات و نیروی انسانی در این تعطیلات شبانه‌روز تلاش کرد تا بستر امنیت پایدار در سایه ایجاد رضایت‌مندی مردم فراهم آید که در این باب همراهی سایر دستگاه‌ها نیز بسیار دلگرم‌کننده و موثر بود.

انتهای پیام/62007/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول