اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

جلوگیری از فعالیت صندوق‌های قرض‌الحسنه بدون مجوز توسط نیروی انتظامی

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی از فعالیت صندوق‌های قرض‌الحسنه بدون مجوز بانک مرکزی جلوگیری می‌کند.

جلوگیری از فعالیت صندوق‌های قرض‌الحسنه بدون مجوز توسط نیروی انتظامی

رحیم جهان‌بخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به نقش ناجا در حفظ امنیت حوزه‌های اقتصادی، اظهار داشت: نیروی انتظامی در مبادی خروجی و دروازه‌های مجاز رسمی مرزی تا نقطه صفر مرزی حضور دارد تا در به عینیت بخشیدن به حماسه اقتصادی سهم خود را ایفا کند.

وی به کنترل بازار و نظارت بر فعالیت صنوف توسط نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی، اشاره کرد و گفت: برخورد با احتکار و تخلفات در این حوزه با مشارکت اصناف محقق می‌شود.

جهان‌بخش با اشاره به همکاری نزدیک نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی با بانک مرکزی، تصریح کرد: ناجا بر فعالیت صندوق‌های قرض‌الحسنه نظارت دارد و اگر صندوقی بدون اخذ مجوز بانک مرکزی فعالیت کند، شناسایی و از ادامه فعالیت این موسسه جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: در سال گذشته مجموعه پلیس امنیت عمومی که شامل ادارات اماکن عمومی، گذرنامه و پلیس امنیت اخلاقی است، به سه میلیون نفر ارائه خدمت کرده است.

وی ادامه داد: در تلاشیم در سال جاری خدمات ارائه شده به مردم را از نظر کیفی و کمی افزایش دهیم و خدمات ما به روز تر، ایثارگرانه‌تر و توأم با تلاش بیشتر باشد.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول