اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

نیروی انتظامی از سرمایه بزرگ اعتماد مردم، برخوردار است

فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به ظرفیت‌های نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی از سرمایه بزرگ اعتماد مردم برخوردار است.

نیروی انتظامی از سرمایه بزرگ اعتماد مردم، برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت با حضور در فرمانداری شهرستان پاکدشت با قربانعلی مقبلی فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

فرماندار شهرستان پاکدشت در این دیدار اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی در اوج اقتدار و بالندگی قرار دارد و از سرمایه بزرگ اعتماد مردم برخوردار است.

مقبلی با تشکر از زحمات فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی، اشراف اطلاعاتی، نظارت دقیق بر مسائل انتظامی و مدارا و برخورد مناسب با مردم را از شاخصه های نیروی انتظامی و نقاط قوت آن نیرو برشمرد.

وی در ادامه شهرستان پاکدشت را شهرستانی با ضریب امنیت بالا قلمداد کرد و آن را حاصل تلاش همه دستگاه‌های عضو شورای تأمین از جمله فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت در همه بخش‌ها دانست.

رئیس شورای تامین شهرستان پاکدشت در پایان، نیروی انتظامی شهرستان را به دقت، مواظبت و هوشیاری بیشتر در آستانه انتخابات توصیه کرد.

برپایه این گزارش، این دیدار با حضور عین‌اله تاجیک معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پاکدشت، مسئول حراست فرمانداری و ... در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول