اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

برقراری امنیت با رویکرد فرهنگی از اولویت‌‌های مهم نیروی انتظامی است

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برقراری امنیت با رویکرد فرهنگی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی است.

برقراری امنیت با رویکرد فرهنگی از اولویت‌‌های مهم نیروی انتظامی است

علی‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به نحوه برقراری امنیت در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: برقراری محیط آرام از مقوله‌های گسترده بوده از این رو امنیت تنها از طریق یک سازمان و نهاد امکان‌پذیر نبوده بلکه همکاری و همراهی تمامی نهادها و دستگاه‌های دولتی را می‌طلبد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد برقراری امنیت را از وظایف دیگر نهادها و سازمان‌ها عنوان کرد و گفت: امنیت دارای چند ضلع است و هیچ‌گاه به تنهایی از طریق یک ارگان برقرار نمی‌شود و نیروی انتظامی تنها به عنوان یک ضلع از امنیت محسوب می‌شود.

زارعی ادامه داد: پلیس کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید با جدیت و تلاشی بیش از پیش در راستای مبارزه با هرگونه مخلان نظم و امنیت برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

این مقام انتظامی مبارزه با تجهیزات ماهواره‌ای، بدحجابی، برخورد با اراذل و اوباش و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر را از اولویت‌های کاری این پلیس در سال 92 برشمرد و عنوان کرد: این دستگاه انتظامی از ابتدای امسال با عزمی راسخ در راستای ارتقای امنیت اجتماعی گام‌های بلندی خواهد برداشت.

زارعی رویکرد پیشگیرانه و فرهنگی را مهم‌ترین محور مأموریت‌های پلیس در برقراری امنیت اجتماعی و ایجاد محیطی امن و آرام عنوان کرد و گفت: تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی به منظور برقراری هرچه بهتر امنیت در جامعه می‌توانند حامی پلیس در این خصوص باشند.

وی یکی از وظایف مهم مددکاران اجتماعی را سازش پرونده‌های ارجاعی به کلانتری‌ها دانست و تصریح کرد: با جلب مشارکت عمومی و تعامل بیشتر با نهادها و مراکز مشاوره‌ای می‌توان در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر و سازنده‌تر گام برداشت.

زارعی به آثار آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و افزود: آسیب‌های اجتماعی از ابزارها و حربه‌های دشمن برای مقابله با هویت جوانان این مرز و بوم است که می‌طلبد برای مبارزه با این پدیده شوم با تمام توان در راستای پیشگیری از هرگونه آسیبی تلاش کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت‌‌ها و اقدامات گروه‌‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و غیردولتی را در برقراری هر چه بیشتر امنیت اجتماعی مؤثر دانست و گفت: اگر همکاری سازمان‌ها، نهادها و همراهی خانواده در یک جهت با یکدیگر در یک مسیر قرار گیرد می‌توان شاهد امنیت مطلوب و سازنده در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول