اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت

اعزام بازنشستگان ناجا در خراسان شمالی به مناطق عملیاتی

همزمان با هشتمین روز از سال جدید، 70 نفر از بازنشستگان نیروی انتظامی خراسان شمالی به منظور بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور رهسپار کربلای ایران شدند.

اعزام بازنشستگان ناجا در خراسان شمالی به مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این تعداد از بازنشستگان نیروی انتظامی استان ظهر امروز در قالب دو کاروان به مناطق عملیاتی اعزام شدند که قرار است طی یک هفته از این مناطق بازدید کنند.

رئیس هیئت‌مدیره بازنشستگان نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور زمینه بسیار خوبی برای آشنایی آحاد مختلف جامعه با رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است، گفت: باید از این فرصت برای بهره‌گیری و تهیه توشه معنوی نهایت استفاده شود.

محمدرضا یزدان‌پناه اظهار کرد: به طور حتم اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای بازگویی حماسه‌های شهدا و آشنایی عموم با فرهنگ جبهه و شهادت است.

وی با بیان اینکه افتخارآفرینی شهدا و رزمندگان موجب برهم زدن بسیاری از معادلات جهان استکبار شد، افزود: قطعاً این حماسه‌ها و افتخارآفرینی‌ها هرگز از ذهن ملت ایران و نسل‌های آینده فراموش نخواهد شد و تا ابد در خاطر ملت رشید و شهیدپرور ایران ماندگار خواهد شد.

یزدان‌پناه تصریح کرد: برگزاری این اردوها علاوه بر ارتقای بصیرت افراد در زنده نگه داشتن یاد شهدا تأثیر اجتناب‌ناپذیر دارد.

به گزارش فارس، در آیین اعزام زائران بازنشسته نیروی انتظامی خراسان شمالی به  کربلای ایران شماری از مسئولان نیروی انتظامی حضور داشتند.

براساس هماهنگی‌های صورت گرفته در هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی باتجربه دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/63002/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول