اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته محقق شد

تحقق 108 درصدی اشتغال در خراسان جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته 108 درصد اشتغال در خراسان جنوبی تحقق یافته، گفت: 17 هزار و 942 نفر مجموع اشتغال تحقق یافته در سال گذشته بوده است.

تحقق 108 درصدی اشتغال در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عابدین محمدی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته کار و کارگر در ارتباط با تعداد بیمه‌ شدگان استان خراسان جنوبی اظهار داشت: تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در سال گذشته تا پایان اسفندماه سال گذشته 83 هزار و 654 نفر بوده‌اند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از مجموع بیمه‌شدگان در سال گذشته 17 هزار نفر کارگر نیستند.

9 هزار از کارگران خراسان جنوبی زن هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به تعداد کارگران بیمه شده در خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر 66 هزار و 998 نفر از کارگران خراسان جنوبی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

محمدی با بیان اینکه از این تعداد کارگر 8 هزار و 998 نفر زنان هستند، تصریح کرد: همچنین تعداد 58 هزار نفر از کارگران بیمه شده را مردان تشکیل می‌دهند.

این مسئول بیان داشت: در سال گذشته خراسان جنوبی دارای 16 هزار و 542 تعهد اشتغال بوده است.

تحقق 108 درصدی اشتغال در خراسان جنوبی  

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از 17 هزار و 942 نفر مجموع اشتغال تحقق یافته در سال گذشته در استان خبر داد و یادآور شد: بخشی از اشتغال تحقق یافته اشتغال جدید، بخشی فرصت‌های شغلی جدید و بخشی دیگر نیز جابه‌جایی شغلی بوده است.

محمدی با اشاره به میزان اشتغال تحقق یافته در سال گذشته متذکر شد: در سال گذشته 108 درصد اشتغال در خراسان جنوبی تحقق یافته است.

نرخ بیکاری فصلی خراسان جنوبی 6.4 درصد است

وی اضافه کرد: نرخ بیکاری در خراسان جنوبی بر اساس آمار مرکز آمار ایران که به صورت فصلی آمارگیری انجام می‌دهند در چهار فصل گذشته پائین‌ترین نرخ بیکاری در میان سایر استان‌های کشور بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: نرخ بیکاری این استان در فصل بهار سال گذشته 6.5 درصد، تابستان 6.3 درصد، پائیز 5.4 درصد و در فصل زمستان 7.7 درصد بوده است.

محمدی با اشاره به نرخ بیکاری که بر اساس سرشماری نفوس و مسکن در سال 90 صورت گرفته، متذکر شد: بر اساس سرشماری نفوس و مسکن نرخ بیکاری 6.7 درصد بوده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: نرخ بیکاری فصلی در خراسان جنوبی 6.4 درصد است که با نرخ بیکاری در این استان نزدیک است.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول