اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه خراسان‌جنوبی خبر داد

تجلیل از کارگران نمونه خراسان‌جنوبی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: یکی از برنامه‌های محوری این مجموعه در ایام دهه فجر تجلیل از کارگران نمونه استان است.

تجلیل از کارگران نمونه خراسان‌جنوبی در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عابدین محمدی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد دهه ‌فجر خراسان‌جنوبی از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مشاغل خانگی خراسان‌جنوبی در بشرویه خبر داد و اظهار داشت: این اقدامات در راستای کمیته کارگری ستاد دهه فجر صورت می‌گیرد که سعی شده برای هر شهرستان یک برنامه محوری تعریف شود.
وی افزود: هم‌چنین واحدهای تولیدی مختلف استان نیز برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت ایام دهه فجر تدارک دیده‌اند.
 
*برگزاری طرح تربیت‌مربی زندگی متعالی
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری خراسان‌جنوبی از تشکیل کمیته بانوان دهه فجر خبر داد و گفت: این کمیته تاکنون پنج جلسه با حضور اعضای خود برگزار کرده است و مبنای برنامه‌های دهه فجر این کمیته در راستای تحکیم بنیان خانواده است.
معصومه‌السادات جلیلی‌حسینی اظهار داشت: برگزاری طرح تربیت‌مربی آموزش زندگی متعالی در روزهای 12 و 13 بهمن با حضور اساتید کشوری یکی از برنامه‌های اصلی این کمیته است.
وی از برگزاری همایش زن و انقلاب اسلامی در مرکز استان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: علاوه بر این 80 برنامه متنوع نیز در مرکز استان طراحی شده است.
 
*برگزاری سرود 1357 نفری در 22 بهمن
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی نیز از تشکیل کمیته دانش‌آموزی در این مجموعه خبر داد و گفت: برنامه‌هایی در غالب این ستاد نیز به مدارس ابلاغ شده است.
علیرضا موسوی‌نژاد از طراحی برگزاری سرود یک ‌هزار و 357 نفری در روز 22 بهمن‌ماه خبر داد و افزود: هم‌چنین کاروان راهیان نور دختران دوم متوسطه نیز در تاریخ 10 بهمن‌ماه به مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شوند.
 
*120 هیئت مذهبی آماده برای برگزاری جشن‌های انقلاب
رئیس هیئت‌های مذهبی خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: 120 هیئت مذهبی برای برگزاری جشن‌های انقلاب اعلام آمادگی کردند.
غلامرضا عباسی‌مقدم از راه‌اندازی ستاد مردمی دهه فجر در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: پخش سرودهای انقلابی از مساجد قبل از اذان و آذین‌بندی معابر و خیابان‌های اطراف هیئت‌ها از دیگر برنامه‌های این مجموعه است.
انتهای پیام/ح20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول