اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

31 فروردین‌ماه

آخرین مهلت ثبت‌نام در هفتمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر تا 31 فروردین ماه جاری اعلام شد.

آخرین مهلت ثبت‌نام در هفتمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی، عابدین محمدی اظهار داشت: هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری و ایجاد فضای نو‌آوری و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های اقتصادی در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات خواهد ‌بود.

وی ادامه داد: کارآفرینان می‌توانند با مراجعه به www.karafarinebartar.ir  ثبت‌نام کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی و دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره کارآفرینان برتر افزود: هفتمین جشنواره کارآفرینان برتر در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات برگزار می‌شود.

محمدی تصریح کرد: همچنین تمامی کارآفرینانی که دارای سابقه کارآفرینی هفت سال و زیر هفت سال در بخش‌ها و زیر بخش‌های تعیین شده و کارآفرینانی که در سال گذشته طرح‌های ابتکاری، نوآورانه و جدید ارائه کرده‌اند و از اجرای طرح نوآورانه بیش از یک سال نگذشته باشد و کارآفرینانی که دارای اقتصاد مقاومتی دور زدن تحریم‌های غرب و همچنین گسترش مشاغل خانگی هستند تا تاریخ 31 فروردین‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و ارائه مدارک و مستندات در سایت مذکور ثبت‌نام کنند.

وی یادآور شد: پس از اتمام مهلت در نظر گرفته شده دسترسی به سایت غیر ممکن خواهد ‌بود.

انتهای پیام/خ۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول