اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه

شهر زنجان عطر و بوی شهادت گرفت

پیکر دو شهید گمنام بر روی دستان عزاداران فاطمی در زنجان تشییع شدند.

شهر زنجان عطر و بوی شهادت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امروز فضای شهر زنجان با حضور پیکر دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس عطر و بوی شهادت گرفت.

امروز همزمان با سالروز شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه (س) پیکر دو شهید گمنام نیز بر دوش عزاداران فاطمی در زنجان تشییع شد.

مردم قدرشناس و همیشه در صحنه زنجان با تشییع شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس با دیگر حمایت و اطاعت خود را از ولایت فقیه نشان داده و بر پیروی از راه امام و شهدای نظام و انقلاب تاکید کردند.

تشییع این دو شهید گمنام ساعت 10 صبح روز امروز یکشنبه، 25 فروردین‌ماه با حضور همه هیئت‌های مذهبی زنجان و محوریت هیئت فاطمیون از سبزه‌میدان آغاز و تا امامزاده سید ابراهیم(ع) ادامه یافت.

گفتنی است، پیکر این شهدای گرانقدر روز پنجشنبه، 22 فروردین‌ماه وارد استان زنجان شده و در شهرهای مختلف توسط مردم قدرشناس تشییع شده است.

شامگاه روز جمعه، 23 فروردین‌ماه پس از ورود پیکرهای مطهر این دو شهید به ‌زنجان، برنامه شب وداع و دومین یادواره شهدای جاویدالأثر استان در مسجد قبای شهرک کارمندان با حضور پیکر این عزیزان برگزار شد.

مراسم تدفین پیکر مطهر این دو شهید گمنام ساعت 16 عصر روز یکشنبه، 25 فروردین‌ماه در سایت امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2308/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول