اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

لنده امروز معطر به بوی شهادت شد/ استقبال با شکوه مردم لنده از 2 پرستوی مهاجر

مردم لنده با استقبال با شکوه و پر عظمت خود از 2 پرستوی گمنام بار دیگر شور و شعور حماسی خود را به نمایش گذاشتند. لنده امروز عطرآگین به بوی شهادت شد.

لنده امروز معطر به بوی شهادت شد/ استقبال با شکوه مردم لنده از 2 پرستوی مهاجر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، مراسم استقبال از شهیدان گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان لنده برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر در این مراسم معنوی با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: مردم لنده شور و شعور حماسی خود را با استقبال از دو پرستوی مهاجر خونین‌بال به نمایش گذاشتند و بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

مدیر کل ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: حضور اقشار مختلف مردم در مراسم استقبال از شهدای گمنام نشان از پیوند ناگسستنی مردم این سامان با شهید و شهادت دارد.

وی افزود: آنان با حضور خود به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کردند که راه و منش شهدا در ایران و ایرانی نهادینه شده و ملتی که شهادت فرهنگ اوست، ذلت و خواری را نمی‌پذیرد.

حجت‌الاسلام سپهر یادآور شد: مردم شهیدپرور لنده بار دیگر نشان دادند که فرهنگ شهید و شهادت در میان آن‌ها به فراموشی سپرده نشده و برای همیشه در نهادشان برافروخته خواهد ماند.

وی ابراز داشت: امروز روز شور و شعور حماسه و افتخار مردم لنده بود. روز بیعت مجدد با شهدا و آرمان‌های شهدا برای دفاع از حقانیت ایران اسلامی بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد و اسلامی خوزستان در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حماسی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب گفت: مردم لنده امسال علاوه بر حماسه امروز حماسه سیاسی و اقتصادی را به اوج خود خواهند رساند و با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

شهدای گمنام از ورودی شهر  تا حسینیه ثارالله سپاه لنده بر روی دستان مردم تشییع شده است.

انتهای پیام/82013/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول