اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خبر داد

برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی در آستان مقدس امامزاده طیب و طاهر علیهما السلام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین شوذب شیری با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ویژه برنامه‌های این اداره کل در خصوص ایام فاطمیه اظهار داشت: یکی از ویژه برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در ارتباط با ایام سوگواری شهادت ام ابیها، صدیقه کبری سلام الله علیها اجرای مراسم تعزیه‌خوانی است.

وی با بیان اینکه ظهر روز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در آستان مقدس امامزاده طیب و طاهر علیهما السلام مراسم تعزیه‌خوانی به مناسبت سالروز شهادت این بانوی مکرمه اسلام برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این مراسم که در محوطه داخلی این مکان مقدس برگزار خواهد شد توسط برخی از هنرمندان دلسوخته و عزادار اهل بیت علیهم السلام اجرایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به استقبال از مراسم تعزیه‌خوانی روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها عنوان کرد: تجربه برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی در سالیان گذشته، بیانگر استقبال پرشور مؤمنان عزادار از این مراسم خواهد بود و به همین منظور اقدامات لازم اندیشیده شده است تا بهترین سطح خدمات به زائران حرم اهل بیت علیهم السلام ارائه شود.

وی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین احسان بخش سخنران این مراسم خواهد بود، البته لازم به ذکر است که رمضان لطیفی مسئول گروه تعزیه‌خوانان روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در آستان مقدس امامزاده طیب و طاهر علیهما السلام خواهد بود.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول