اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون هنرمندان خراسان‌رضوی:

ساماندهی سینمای خراسان‌رضوی از اولویت‌های خانه فیلم شهید آوینی است

مدیرعامل کانون هنرمندان خراسان‌رضوی گفت: پرداختن به دغدغه‌های اهالی سینما و ارائه راهکار منطقی و اصولی، ساماندهی وضعیت سینمایی خراسان‌رضوی از اولویت برنامه‌های خانه فیلم شهید آوینی است.

ساماندهی سینمای خراسان‌رضوی از اولویت‌های خانه فیلم شهید آوینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نخستین نشست هم‌اندیشی خانه فیلم شهید آوینی عصر امروز در محل تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان با حضور مدیر عامل کانون هنرمندان خراسان‌رضوی برگزار شد.

در این نشست که با حضور جمعی از فعالان و چهره‌های شاخص سینمایی استان برگزار شد، فرزین جیرانی مدیرعامل کانون هنرمندان خراسان‌رضوی در تشریح اهداف شکل‌گیری خانه فیلم گفت: خانه فیلم شهید آوینی با جذب افراد متعهد، متخصص و صاحب توانایی در حوزه سینما، به شناسایی استعدادها پرداخته و بستر مناسبی را برای هنرمندان متعهد ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: انتخاب نام شهید آوینی برای این خانه فیلم، قطعا مسئولیت پر باری را متوجه آن می‌کند و امید است با بهره‌گیری از اندیشه‌ها و پرداختن به مسائل سینمای امروز استان از دریچه نگاه این شهید بزرگوار، فضایی سالم، خالص، متعهد و پویا را در خدمت هنر سینمای این استان قرار داده و با این تعریف حرکتی جدید و موج تازه‌ای را در جامعه سینمایی استان آغاز کنیم.

جیرانی در تشریح چگونگی فعالیت خانه فیلم اذعان داشت: نیل به این اهداف تنها با راهبردی کردن اندیشه‌های شهید سید مرتضی آوینی برقرار می‌شود و به همین منظور با تغییر زیرساخت‌ها و زیر‌بنای تئوری و اجرای فرایند صحیح آموزش در این حوزه فعالیت را آغاز کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: با نمایش فیلم و برگزاری جلسات نقد و تحلیل سینمای امروز ایران و جهان، چالش‌های سینمایی را به بحث و بررسی گذاشته، تا بستر تولیدات تاثیرگذار در راستای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری به آرامی مهیا شود.

جیرانی افزود: پرداختن به دغدغه‌های اهالی سینما و ارائه راهکار منطقی و اصولی، ساماندهی وضعیت سینمایی خراسان‌رضوی از اولویت برنامه‌های خانه فیلم شهید آوینی است.

مدیرعامل کانون هنرمندان خراسان اذعان داشت: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و استفاده از نقطه‌نظرات و پیشنهادهای فیلم‌سازان در شکل‌گیری ساختارهای اولیه ایجاد خانه فیلم موثر است.

انتهای پیام/70004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول