اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

اختصاص اعتبار به طرح ساماندهی معتادان پرخطر خراسان‌رضوی

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی از تلاش این معاونت برای تزریق بخشی از اعتبارات برنامه جامع خانواده پایدار استان به طرح ساماندهی و بازتوانی معتادان پرخطر استان خبر داد.

اختصاص اعتبار به طرح ساماندهی معتادان پرخطر خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر رشید بعدازظهر امروز در دیدار با مسئولان موسسات خیریه مجری ایجاد اشتغال برای معتادان پرخطر جمع‌آوری شده، اظهار کرد: اساس و شیوه کار موسسات خیریه درگیر در این موضوع، باید بر پایه نجات معتادان از دام اعتیاد و تداوم توجه به ساماندهی معیشت و اصلاح و بازتوانی آنان باشد.

وی با تاکید بر پیگیری بحث مددکاری و روانکاوی معتادان جمع‌آوری شده از سوی اداره کل بهزیستی استان، تداوم درمان و مسایل مربوطه از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را ضروری دانست.

رشید با بیان اینکه حضور و همکاری معاونت پیشگیری از جرم قوه قضاییه و پیگیری فرماندهی انتظامی استان، نقش موثری در پیشبرد اهداف طرح و بازتوانی معتادان دارد، تصریح کرد: شهرداری نیز اقدامات لازم در بحث جانمایی محل اسکان این افراد و برگزاری نمایشگاه‌هایی از تولیدات آنان را پیگیری کند.

وی همچنین بر ضرورت همکاری صدا و سیما در زمینه اطلاع‌رسانی از روند اصلاح و بازپروری این گروه، تحلیل فعالیت‌های صورت گرفته و فضاسازی برای افزایش مشارکت مردم و خیران، به ویژه خانواده آنها برای حمایت و بازتوانی معتادان جمع‌آوری شده، تاکید کرد.

رشید خواستار برگزاری جلسات کارشناسی از سوی خیران با نهادهای مختلف به ویژه فرمانداری و معاونت پیشگیری از جرم قوه قضاییه و فرماندهی انتظامی استان شد.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی همچنین از تلاش این معاونت برای تزریق بخشی از اعتبارات برنامه جامع خانواده پایدار استان به طرح ساماندهی و بازتوانی معتادان پرخطر استان خبر داد.

انتهای پیام/70003/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول