اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زیراب مازندران:

ساماندهی رودخانه تالار 3 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

شهردار زیراب در مازندران با اشاره به وجود طرح ساماندهی رودخانه تالار و پارک معلم زیراب گفت: اجرایی شدن طرح ساماندهی رودخانه تالار و پارک معلم زیراب 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

ساماندهی رودخانه تالار 3 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمد صادقیان پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی شهر زیراب با اشاره به اینکه حریم رودخانه تالار در شهر زیراب برای فضای سبز و غیر مسکونی تصویب شد، بیان داشت: این طرح برای مدیریت حریم رودخانه مورد تصویب قرار گرفته است.

شهردار زیراب به ساخت و سازهای غیرمجاز و غیر همگن در حاشیه رودخانه تالار شهر زیراب اشاره کرد و افزود: ساخت و سازهای حاشیه رودخانه تالار در شهر زیراب بدون هماهنگی و کسب مجوزهای لازم صورت گرفته و تبعات نامناسبی برای شهر داشته است.

وی از برگزاری چند جلسه با برخی از ساکنان ضلع غربی حاشیه رودخانه تالار زیراب خبر داد و خاطرنشان کرد: دیوار حائل رودخانه تالار به مشارکت ساکنان حاشیه این رودخانه نیاز دارد.

صادقیان با بیان اینکه طرح ساماندهی رودخانه تالار و پارک معلم زیراب در سال‌های گذشته تهیه شده است، به برگزاری جلسات مختلف با دست‌اندرکاران میراث فرهنگی و گردشگری و مسئولان استانی و کشوری اشاره و خاطرنشان کرد: برآورد هزینه‌های طرح ساماندهی رودخانه تالار و پارک معلم زیراب حدود 30 میلیارد ریال است.

شهردار زیراب، مقدمه اجرای طرح ساماندهی رودخانه تالار را ایجاد دیوار حائل ذکر کرد و یادآور شد: همراهی و همکاری مردم برای اجرای طرح ساماندهی رودخانه تالار راهکار اصلی اجرایی شدن ساماندهی رودخانه تالار است.

انتهای پیام/86015/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول