اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منابع انسانی منطقه ویژه پارس خبر داد

ساماندهی نیروهای پیمانکار شاغل در منطقه ویژه پارس

مدیر منابع انسانی منطقه ویژه پارس گفت: نیروهای پیمانکار شاغل در منطقه ویژه پارس ساماندهی می‌شوند.

ساماندهی نیروهای پیمانکار شاغل در منطقه ویژه پارس

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد نوروزی‌فرد بعد از ظهر امروز در نشست کارکنان پارس جنوبی اظهار داشت: رسیدگی به تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری واجد شرایط عقد قرارداد مستقیم از مهم‌ترین برنامه‌های کاری مدیریت منابع انسانی منطقه ویژه پارس است.

وی با بیان اینکه پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیر‌گذار در تحقق شعار حماسه اقتصادی است افزود: ارج نهادن به منابع انسانی و ایجاد انگیزه در آنان زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه در پارس جنوبی است و تلاش می‌شود با ساماندهی نیروهای پیمانکاری بستر لازم برای خلق یک حماسه اقتصادی در قطب انرژی کشور فراهم شود.

این مسئول نیروی انسانی شاغل در پایتخت انرژی کشور را ارزشمندترین سرمایه این سازمان برشمرد و خاطر نشان کرد: گسترش چتر حمایتی از نیروهای شاغل در صنعت نفت، تکیه بر خرد جمعی، حفظ کرامت انسانی و احقاق حقوق کارکنان از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان برای حفظ این سرمایه ارزشمند خواهد بود.

نوروزی‌فرد با تشریح عملکرد یکسال اخیر مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس یادآور شد: تبدیل طرح تردد کارکنان اقماری یک به یک، اقدامی مهم در بهبود راندمان کاری، کاهش هزینه در بخش‌های مختلف و بهبود مسائل روانی، جسمی و تربیتی افراد است که این امر با بیش از 200 نفر ساعت جلسه توسط مدیریت منابع انسانی منطقه ویژه پارس محقق شد.

مدیر منابع انسانی منطقه ویژه پارس تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکار واجد شرایط را از مهم‌ترین اهداف سازمان در راستای ایجاد امنیت شغلی کارکنان برشمرد و افزود: عقد قرارداد مستقیم با بیش از 800 نفر از نیروهای پیمانکار انجام شده و در آینده نیز تبدیل وضعیت کسانی که واجد شرایط عقد قرار داد مستقیم هستند ادامه خواهد یافت.

نوروزی‌فرد به‌کارگیری بیش از 943 نفر از نیروهای بومی، دانش‌آموختگان ممتاز دانشگاه‌ها و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر را از دیگر عملکرد این مدیریت در تسریع و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمدن صنعتی پارس برشمرد و گفت: رسیدن به اهداف متعالی صنعت نفت نیازمند داشتن افراد متخصص و متعهد است و مدیریت منابع انسانی منطقه ویژه پارس از هیچ کوششی برای ارتقای دانش آنان دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/2451/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول