اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بویین زهرا:

بازگشایی معابر شهری گامی برای توسعه متوازن است

شهردار بویین زهرا گفت: بازگشایی معابر اصلی شهر بویین زهرا جزو اقدامات اساسی و از ملزومات مهم برای توسعه متوازن و جامعه شهری است.

بازگشایی معابر شهری گامی برای توسعه متوازن است

علی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا توسعه متوازن و جامع شهر بویین زهرا را جزو سیاست‌ها و اولویت‌های اصلی شهرداری بویین زهرا در سال 92 برشمرد و اظهار داشت: شهر بویین زهرا علی‌رغم قرار‌گیری در منطقه دشتی به علت مهاجر‌پذیری و توسعه روزافزون در مناطقی با مشکل و به نوعی با بن بست همراه شده است.

شهردار بویین زهرا بازگشایی معابر اصلی شهری در بویین زهرا را جزو دغدغه‌های اصلی شهروندان عنوان کرد و افزود: بازگشایی معابر اصلی شهر بویین زهرا جزو اقدامات اساسی و آرزوی دیرینه شهروندان بویین زهرا و نیز از ملزومات و نیاز‌های مهم برای توسعه متوازن و جامعه شهری است.

وی تصریح کرد: شهرداری بویین زهرا در تلاش است با فراهم‌آوری شرایط لازم خواست شهروندان مبنی بر بازگشایی این مهم را محقق و برآورده سازد.

شهردار بویین زهرا با اشاره به توافقات کسب شده با مالکان انتهای بلوار امام‌ خمینی (ره) و خیابان ولی‌عصر (عج) شهر بویین زهرا و بازگشایی مسیر‌های مذکور ابراز داشت: با بازگشایی این دو محور که از معابر و شریان‌های اصلی و مهم شهر بویین زهرا به حساب می‌آید شاهد تحولات بسیار خوب در این شهر بوده و دسترسی شهروندان به شهرک پرواز، مسکن مهر بوستان امام‌علی در منطقه آق‌امام، فضاهای آموزشی و غیره هستیم.

صفری ابراز داشت: شبکه معابر کار استخوان‌بندی شهر را همانند یک انسان انجام داده و بسیار اثر‌گذار است.

وی پیرامون فعالیت‌های جاری حوزه ترافیک شهری در بویین زهرا ابراز داشت: به منظور روان‌سازی ترافیک و توسعه متوازن شهری، توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات طرح‌های بسیار تحول‌آفرینی در سال‌های اخیر توسط شهرداری بویین زهرا به ثمر رسیده است.

شهردار بویین زهرا بازگشایی معابر اصلی را جزو ده‌ها عنوان پروژه مهم شهری برشمرد و تصریح کرد: توسعه و بازگشایی معابر و بلوار‌های اصلی سطح شهر فرصتی مناسب را در بخش‌های مختلف در اختیار مدیریت شهری و شهروندان قرار داده و استفاده از این فرصت‌ها می‌تواند توسعه پایدار شهری را به همراه داشته باشد.

صفری با اشاره به همکاری و تعامل مناسب شهروندان بویین زهرایی در اجرای طرح‌های شهرداری خاطرنشان کرد: تمام مسئولان و مدیران اجرایی شهرداری در تحقق کار بزرگ بازگشایی معابر نقش داشته که از تمام آنان تقدیر و سپاسگزاری می‌شود.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول