اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مبالغ تعهد خیرین از 20 میلیون تومان در نخستین جشن، به 18 میلیارد تومان رسیده است

استاندار زنجان گفت: مبالغ تعهد خیرین از 20 میلیون تومان در نخستین جشن به 18 میلیارد تومان در چهاردهمین دوره رسیده است که این امر نشان از توجه ویژه خیرین به امر مدرسه‌سازی است.

مبالغ تعهد خیرین از 20 میلیون تومان در نخستین جشن، به 18 میلیارد تومان رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد امروز در پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان اظهار کرد: مدرسه‌سازی یکی از امور خیر و پسندیده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ساخت مسجد به عنوان یک امر خیر و نیک به شمار می‌رود، اضافه کرد: خیری که در مدرسه‌سازی است کمتر از ساخت مسجد نیست.

استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه ساخت مدرسه به عنوان یک باقیات و صالحات است، افزود: ساخت مدرسه موجب ارتقای سطح علمی در سطح کشور شده است.

وی با بیان اینکه به برکت فعالیت خیرین، مدارس بسیاری احداث و موجب ادامه تحصیل بسیاری از دانش‌‌آموزان در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم شده است‌، ادامه داد: مدرسه‌سازی به عنوان بازویی توانمند در کنار آموزش و پرورش است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های موجود در زمینه ساخت فضاهای آموزشی استفاده شود، ادامه داد: این امر موجب ایجاد امکان ادامه تحصیل برای بسیاری از دانش‌آموزان می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر ساخت مدارس در مناطق محروم در اولویت کار دولت قرار گرفته است، افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته بسیاری از مدارس در سطح کشور و بلکه استان تک نوبته‌ شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 90 درصد مدارس استان تک نوبته است‌، گفت: امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور همه مدارس استان تک نوبته شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فقط مدارس استان یزد در سطح کشور تک نوبته است، افزود: امید است با تلاش دولت، همکاری خیرین و همراهی مردم استان زنجان به عنوان دومین استانی باشیم که تمام مدارس آن تک نوبته می‌شود.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به تعهد خیرین در زمینه مدرسه‌سازی افزود: خوشبختانه پس از آغاز به فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز اقدامات مطلوبی در سطح استان صورت گرفته و مبالغ تعهد خیرین از 20 میلیون تومان در نخستین جشن به 18 میلیارد تومان در چهاردهمین دوره رسیده است که این امر نشان از توجه ویژه خیرین به امر مدرسه‌سازی است.

انتهای پیام/73005/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول