اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری زنجان خبر داد

ثبت‌نام 235 داوطلب برای عضویت در شورای شهر زنجان

سرپرست فرمانداری زنجان از ثبت‌نام 235 داوطلب برای عضویت در شورای شهر زنجان خبر داد.

ثبت‌نام 235 داوطلب برای عضویت در شورای شهر زنجان

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از تعداد افرادی که برای عضویت در شورای شهر زنجان ثبت‌نام کرده‌اند، 201 نفر آقا و 34 نفر خانم هستند.

وی با اشاره به اینکه از افراد ثبت‌نام‌کننده 114 نفر کمتر از 30 سال سن دارند، اضافه کرد: همچنین 121 نفر از داوطلبان نیز بالای 30 سال دارند.

سرپرست فرمانداری زنجان در ادامه تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای عضویت در شورای شهر را به تفکیک شهر‌ها اعلام کرد و گفت: در شهر ارمغانخانه 12 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که همه آنها آقا هستند.

وی با اشاره به ثبت‌نام 17 نفر در شورای شهر نیک‌پی افزود: از این تعداد هشت نفر مرد و 9 نفر خانم هستند.

رستمی با اشاره به اینکه به منظور بررسی صلاحیت افراد ثبت‌نام‌کننده از چهار مرجع اداره کل اطلاعات، نیروی انتظامی، دادگستری و ثبت‌‌احوال استعلام شده است، اضافه کرد: این مراجع تا 10 روز دیگر فرصت دارند نتایج استعلامات را به فرمانداری شهرستان اعلام کنند.

وی با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان توسط هیئت‌های اجرایی اضافه کرد: پس از وصول نتایج استعلام صلاحیت داوطلبان توسط هیئت‌های اجرایی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری زنجان با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی داوطلبان افزود: با توجه به اینکه در فضای انتخاباتی هستیم انتظار داریم که همه اخلاق سیاسی و انتخاباتی را رعایت کنند.

وی به تشکیل ستاد ویژه پیگیری، پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری استان به ریاست رئیس کل دادگستری اشاره کرد و گفت: تخلفات انتخاباتی توسط ستاد انتخابات شهرستان رصد و مستند‌سازی شده و به منظور رسیدگی به هیئت‌های نظارت این ستاد ارسال می‌شود.

کاظمی در پایان با تقدیر از ثبت‌نام طیف‌ها و اقشار مختلف به منظور عضویت در شورای شهر افزود: ستاد انتخابات شهرستان زنجان با تمامی امکانات آمادگی برگزاری دو انتخابات پیش‌رو را با صحت و سلامت کامل دارد.

گفتنی است، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از 26 فروردین‌ماه آغاز شد و تا روز گذشته ادامه داشت.

انتهای پیام/73005/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول