اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 8 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت 8 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 8 میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای توانمندسازی جامعه هدف این نهاد اقدام به اشتغالزایی برای مددجویان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی برای مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال صورت می‌گیرد،‌ اضافه کرد: طرح‌های اشتغال کمیته امداد در رشته‌های شغلی مختلف اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه طرح‌های اشتغال کمیته امداد اغلب در رشته‌های دامپروری، کشاورزی، دامپروری و مشاغل خانگی اجرایی می‌شود، افزود: طرح‌های مذکور با در نظر گرفتن توانایی و استعدادهای مددجویان اجرایی می‌شود.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه اشتغالزایی مددجویان در سال گذشته افزود: در مدت مذکور 8 میلیارد ریال وام خودکفایی در شهرستان زنجان اجرایی شد.

پناهی خاطرنشان کرد: از محل اجرای طرح‌های مذکور برای 160 مددجوی کمیته امداد شهرستان زنجان اشتغالزایی شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم در بحث اشتغال داشتن مهارت برای انجام شغل است، افزود: در همین راستا دوره‌های آموزشی اشتغالزایی برای مددجویان برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اینکه داشتن مهارت در یک شغل و یا حرفه به ویژه با آموزش ممکن می‌شود، تصریح کرد: از همین رو کمیته امداد نیز به منظور ارتقای سطح مهارت مددجویان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کرده و یا مددجویان این نهاد را به مراکز آموزشی معرفی می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته 820 نفر از مددجویان زنجانی به مراکز آموزشی برای فراگیری مهارت‌های مختلف شغلی معرفی شدند، اضافه کرد: در این راستا 430 میلیون ریال اعتبار از سوی کمیته امداد شهرستان زنجان هزینه شد.

پناهی با مثبت ارزیابی کردن دوره‌های آموزشی برگزار شده‌، خاطرنشان کرد: پایداری طرح‌های اشتغالزایی نشان می‌دهد، که مهارت‌های آموزش داده شده به مددجویان تاثیر مثبتی در عملکرد آن‌ها داشته است.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول