اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره استاندارد شهرستان بم:

اداره استاندارد بم با کمبود نیرو مواجه است

رئیس اداره استاندارد شهرستان بم با اشاره به گسترده بودن فعالیت‌های اداره استاندارد گفت:‌ ما با کمبود نیرو مواجه هستیم و به خوبی قادر به بازدید از بازار و کارخانجات نیستیم و این امر نیازمند حمایت اداره کل استاندارد است.

اداره استاندارد بم با کمبود نیرو مواجه است

به گزارش خبرگزای فارس از بم، حسین زین‌الصالحین ظهر امروز در نشست با مدیرکل استاندارد استان کرمان اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع صادرات و واردات باید نگاه ویژه‌ای به استاندارد بودن کالاهای صادراتی شود و این موضوع در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تمام ابزارها و امکانات شهرستان بم را در راستای استانداردسازی در اختیار اداره استاندارد قرار می‌دهیم، تصریح کرد: استاندارد یک کار تخصصی است که به کار کارشناسی نیاز دارد و شاهدیم که نیروها در این حوزه مجاهدت می‌کنند.

فرماندار بم ابراز داشت: وحدت و همدلی در بین مسئولان شهرستان بم حاکم است و مدیریت در بم با توجه به توقعات مردم و مسائل و مشکلات خاصی که وجود دارد، بسیار سخت و دشوار است.

مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: اداره استاندارد نقش اساسی و حیاتی در جامعه دارد و به طور مستقیم با نهاد ریاست جمهوری در ارتباط است.

محمدرضا شرافت افزود: با توجه به دور چهارم سفر ریاست جمهوری به استان کرمان، راه‌اندازی ساختمان اداره استاندارد به طور ویژه در دستور کار قرار دارد و می‌طلبد که دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ما همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس اداره استاندارد شهرستان بم در این نشست اظهار داشت: ساختمان اداره استاندارد بم با 700 متر مربع زیربنا در حال ساخت است که بیش از 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که می‌طلبد در زمینه تکمیل آن اعتبارات لازم اختصاص یابد.

پیمان آزمون گفت: برای تکمیل این ساختمان باید حصار، محوطه‌سازی، انشعاب آب و برق و سپتیک انجام شود که اعتباری حدود 100 میلیون تومان نیاز دارد.

وی با اشاره به گسترده بودن فعالیت‌های اداره استاندارد بیان داشت: ما با کمبود نیرو مواجه هستیم و به خوبی قادر به بازدید از بازار و کارخانجات نیستیم و این امر نیازمند حمایت اداره کل استاندارد است.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول