اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن مازندران اعلام کرد

رشد 51 درصدی صادرات فرآورده‌های لبنی در مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: صادرات فرآورده‌های لبنی در سال 91 بیش از 50 درصد رشد داشته است.

رشد 51 درصدی صادرات فرآورده‌های لبنی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران،  مرتضی هاشم‌پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: صادرات فرآورده‌های لبنی در سال 91 از رقم 62 هزار و 149 تن به 93هزار و 293 تن افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه صادرات فرآورده‌های لبنی در دوازده ماهه سال 90 به رقم 99 میلیون دلار بوده است، اظهار داشت: علاوه بر تحقق این رقم در دوازده ماهه سال 91 حدود 50 میلیون دلار یعنی 51 درصد نیز افزایش یافته و به رقم بیش از 149 میلیون دلار رسید.

هاشم‌پور به کشورهای هدف صادراتی فرآورده‌های لبنی استان اشاره کرد و گفت: کشورهای عراق، کویت، عربستان و کشورهای حاشیه دریای خزر مهم‌ترین بازارهای هدف استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با بیان اینکه ظرفیت مازندران در تولید و صادرات فرآورده‌های لبنی بسیار بالا است، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسب و حل مسائل و مشکلات شرکت‌های تولیدی صادراتی فرآورده‌های لبنی، تامین مواد اولیه این واحدها و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش می‌توان روند رو به رشد صادرات این بخش را حفظ و توسعه بخشید.

انتهای‌ پیام/ 2296/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول