اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان:

فدراسیون با ناپاکی‌ها مبارزه کند/ بازیکنان کم‌تجربه‌ با قراردادهای بالا به رفسنجان آمدند

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: اگر کفاشیان می‌خواهد، نام فدراسیون تحت مدیریتش در تاریخ جاودان باقی بماند برای یک‌بار با برخورد قاطع ناپاکی‌های فوتبال را پاک کند.

فدراسیون با ناپاکی‌ها مبارزه کند/ بازیکنان کم‌تجربه‌ با قراردادهای بالا به رفسنجان آمدند

علی زینلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان در پاسخ به سئوالی پیرامون علت سقوط تیم فوتبال این باشگاه به مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در هر صورت مسائلی همچون صعود یک تیم به لیگ بالاتر و سقوط یک تیم به لیگ پایین‌تر در فوتبال وجود دارد.

وی افزود: نتیجه نگرفتن تیم در این فصل از رقابت‌ها ریشه‌های زیادی دارد، زمانی که تیم در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکن بود، من در این تیم حضور نداشتم و در این بین انتخاب سرمربی تیم نیز با اشتباه انجام گرفت.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان تصریح کرد: با تمام احترامی که برای فروتن قائل هستم، باید گفت این فرد برای نشستن روی نیمکت مس رفسنجان گزینه مطلوبی نبود به عقیده من فروتن با شرایط فوتبال دسته اول کشور آشنایی ندارد و طی سال‌هایی که هدایت تیمی را عهده‌دار بوده، نتایج خوبی به دست نیاورده است.

وی خاطر نشان کرد: تنها به عنوان یک دلسوز و فرد آشنا با مسائل ورزشی و فوتبال در زمان انتخاب سرمربی به مدیرعامل سابق باشگاه، گزینه‌هایی همچون داوود مهابادی، اکبر میثاقیان، فرشاد پیوس، بگوویچ و مجید نامجومطلق را به عنوان گزینه‌های مناسب هدایت مس رفسنجان به مسئولان معرفی کردم، اما هیچ یک از این افراد در نهایت انتخاب نشدند.

زینلی با بیان اینکه از هفته سوم مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور به عنوان مدیرعامل به مس رفسنجان بازگشتم، گفت: در این موقعیت تیم کامل بسته شده بود و اگر تغییری در کادر فنی و یا بازیکنان تیم انجام می‌گرفت، باید خانه‌تکانی در تیم صورت می‌گرفت چرا که حدود هشت بازیکن تیم با خود سرمربی به مس آمده بودند.

وی عنوان کرد: بازیکنان جوان و کم‌تجربه‌ای که با قراردادهای به نسبت بالا به رفسنجان آمده بودند و در مجموع تیم ما تنها دو یا سه بازیکن باتجربه در اختیار داشت، البته این دلایل طرح شده شاید از دیدگاه بسیاری بهانه‌جویی باشد، اما معتقدم در مجموع همه ما عملکرد خوبی نداشتیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اظهار داشت: زمانی که به تیم برگشتم، تمام وقت خود را برای سامان بخشیدن به شرایط و موقعیت نامناسب باشگاه به کار گرفتم، باشگاه حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بدهی داشت اما با تمام مشغله کاری پذیرفتم تا یک بار دیگر به باشگاه بازگردم.

وی با اشاره به حوادث و اتفاقات داوری در لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: در لیگ دسته اول مشکلات داوری بیداد می‌کند، هفت تا 10 امتیاز از تیم را همین اشتباهات فاحش داوری از ما گرفت.

زینلی با اشاره به صحبت‌های فروتن سرمربی سابق مس رفسنجان در رسانه‌ها مبنی بر پیشنهاد 70 میلیونی به وی در پیش از دیدار برابر شهرداری یاسوج گفت: تعجب می‌کنم که چرا وی اکنون این صحبت‌ها را در رسانه‌ها طرح کرده و در همان روز این پیشنهاد را به من اعلام نکرده است، ما تنها شماره تلفنی که با آن با سرمربی ما تماس گرفته‌اند را طی نامه‌ای رسمی به فدراسیون ارجاع داده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: اگر کفاشیان می‌خواهد، نام فدراسیون تحت مدیریتش در تاریخ جاودان باقی بماند برای یک‌بار با برخورد قاطع ناپاکی‌های فوتبال را پاک کند.

زینلی با بیان اینکه سقوط کردن چهار تیم از 14 تیم در این فصل از مسابقات کمی مشکل‌آفرین شده است، گفت: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته تنها همان دو تیم از هر گروه سقوط کنند و مس رفسنجان تیم موفق سال‌های اخیر دسته اول کشور در این لیگ باقی ماند.

وی عنوان کرد: بودجه و اعتبار مس رفسنجان در فصل گذشته کمتر از سایر باشگاه‌های وابسته به شرکت ملی صنایع مس ایران بود.

انتهای پیام/80011/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول