اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌وگو با فارس:

قطعا در لیگ دسته اول فوتبال تبانی صورت گرفته است

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: به طور قطع تبانی در لیگ دسته اول صورت گرفته ولی در حیطه وظیفه ما نیست که پیگیر این موضوع باشیم.

قطعا در لیگ دسته اول فوتبال تبانی صورت گرفته است

علی‌ پورکیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز اظهار داشت: تمرینات تیم استقلال خوزستان مستمر و به طور منظم پیگیری می‌شود و آماده حضور در دیدار پلی‌آف هستیم.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال تاریخ شش اردیبهشت ماه را برای برگزاری دیدار رفت پلی‌آف در اهواز به ما اعلام کرده است که امیدواریم بادست پر از این میدان خارج شویم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: دیدار برگشت نیز روز 12 اردیبهشت ماه سال‌جاری در کرمان برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم حاضر در مرحله بعدی و در مقابل تیم لیگ برتری مشخص شود.

پورکیانی در خصوص شایعات منتشر شده در مورد تبانی یکی از تیم‌های صعود کرده به لیگ بر‌تر ابراز داشت: از جزئیات موضوع بی‌خبر هستیم و وظیفه خود نمی‌دانیم که پیگیر این موضوع باشیم.

وی افزود: این وظیفه مجمع قضایی فدراسیون فوتبال است که به دنبال این موضوع باشد ولی چیزی که برای ما آشکار شده قطعی بودن تبانی صورت گرفته از سوی باشگاه مذکور است.

پورکیانی در پایان خاطر نشان کرد: به هر صورت در انتظار حکم فدراسیون فوتبال و رای عادلانه کمیته منشور اخلاقی این فدراسیون هستیم و امیدواریم که تیم ما حق خود را بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم استقلال خوزستان در پایان رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، موفق به صعود مستقیم به لیگ بر‌تر نشد و به عنوان تیم دوم این گروه راهی پلی‌آف این رقابت‌ها برای صعود به لیگ بر‌تر شد.

انتهای پیام/72013/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول