اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت خبر داد:

ثبت‌نام 436 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پاکدشت

فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به استقبال مطلوب داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها گفت: تعداد 436 نفر برای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پاکدشت ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 436 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، قربانعلی مقبلی اظهار داشت: تعداد 436 نفر برای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پاکدشت ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 150 نفر در شهرها و 286 نفر برای شوراهای روستایی داوطلب شده‌اند.

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: تعداد بانوان ثبت‌نام شده در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی درسطح سه شهر پاکدشت، فرون‌آباد و شریف‌آباد جمعاً 21 نفر می‌باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سطح روستاهای بخش مرکزی 145 ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 131 نفر آقایان و 14 نفر بانوان می‌باشند و همچنین در روستاهای بخش شریف‌آباد از 141 نفر ثبت‌نام کننده تعداد 132 نفر آقایان و 9 نفر بانوان می‌باشند.

مقبلی عنوان کرد: هیئت نظارت کار بررسی صلاحیت داوطلبان را با اخذ استعلامات چهارگانه از مراجع ذی‌صلاح ادامه می‌دهد و در تاریخ 28 اردیبهشت نتیجه را به خود افراد اعلام خواهند کرد.

فرماندار شهرستان پاکدشت در پایان تصریح کرد: انتخابات آتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم یک انتخابات باشکوه در خور و شان شهرستان با رعایت قانون‌مداری و قانونمند بودن و حضور حداکثری مردم که هر چقدر حضور مردم چشمگیر باشد خاری در چشم دشمنان نظام و ملت خواهد بود.

این گزارش حاکی است، چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول