اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ملکوتی تاکید کرد

انتخاب دلسوزترین فرد در انتخابات ریاست جمهوری

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر انتخاب فردی دلسوز به ریاست جمهوری گفت: باید معیارهای شناخت اصلح را دریافت و بر همین اساس رئیس دولت بعدی را انتخاب کرد.

انتخاب دلسوزترین فرد در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله مسلم ملکوتی امروز در جمع گروهی از اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی اظهار کرد: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم باید توجه خاصی به آن داشته باشند.

وی با تاکید بر انتخاب فردی دلسوز به ریاست جمهوری افزود: باید معیارهای شناخت اصلح را دریافت و بر همین اساس رئیس دولت بعدی را انتخاب کرد.

این استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کشور ما پس از انقلاب شاهد پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های گوناگون علم و فناوری بوده اما توقعات بیشتری وجود ‌دارد و باید قله‌های دانش را فتح کرد.

وی با بیان اینکه دانشجویان و دانشگاه‌ها در پیشرفت کشور نقشی اساسی دارند گفت: این دو را می‌توان عامل حیاتی در رشد کشور دانست و لازم است در شرایط کنونی هم دانشجویان و اساتید روح تازه‌ای در قطار پیشرفت کشور بدمند.

آیت‌الله ملکوتی در ادامه با اشاره به شکل‌گیری دانشگاه‌های نوین در ایران بیان داشت: امیرکبیر با تاسیس دارالفنون این کار را آغاز کرد هرچند در آن زمان برای راه‌اندازی دانشگاه‌ها باید به کمک‌های کشورهای غربی تکیه می‌کردیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم ادامه داد: دانشگاه‌های صنعتی در واقع دانشگاه‌های خلقت هستند زیرا رشد هر کشور به پیشرفت صنایع گوناگون وابسته است و توسعه اینگونه دانشگاه‌ها امری مبارک محسوب می‌شود.

وی عقب‌گرد کشورهای اسلامی در قرون میانی را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال‌های پیش از انقلاب هم بسیاری از دانشجویان ایرانی به خارج از کشور مهاجرت می‌کردند که به دلایلی موفق نمی‌شدند به کشور خود خدمت کنند.

انتهای پیام/78004/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول