اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صفارهرندی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی:

اشراف اطلاعاتی ایران در انتخابات 92 دشمن را غافلگیر خواهد کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اشراف اطلاعاتی ایران در انتخابات 92 دشمن را غافلگیر خواهد کرد.

اشراف اطلاعاتی ایران در انتخابات 92 دشمن را غافلگیر خواهد کرد

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، محمدحسین صفارهرندی صبح امروز در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، در پاسخ به سوالی درخصوص تاثیر عوامل خارجی بر انتخابات ایران اظهار داشت: نتیجه نهایی فتنه سال 88 نشان داد اگر کسی روی حمایت دولت‌های خارجی حساب کند، چیزی نصیبش نمی‌شود.

وی در ادامه گفت: چه معنا دارد که شخصی با گرایش چپ دهه 60 در جشن تولد ملکه الیزابت در سفارت انگلیس شرکت کند.

این تحلیلگر خطاب به برخی از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب که در جشن تولد ملکه الیزابت در سفارت انگلیس حضور یافته و  هنگام خروج از سفارت و مواجه با خبرنگاران روی خود را پوشانده بودند، تصریح کرد: اگر می‌دانید این حضور تبعات اجتماعی دارد، چرا مسئولیت آن را نمی‌پذیرید! چرا صورتتان را پوشاندید، بگذارید مردم بفهمند شما چه‌کاره‌اید! اگر معتقدید کار بدی بوده است چرا مرتکب آن می‌شوید و اگر فکر می‌کنید کار خوبی است شهامت پذیرش تبعات آن را هم داشته باشید.

صفارهرندی در پاسخ به سوالی درمورد احتمال وقوع حوادثی نظیر فتنه 88 در سال جاری تصریح کرد: انقلاب الهی ایران یک عقبه مستحکم ریشه در زمین و سر در آسمان دارد که دشمنان این موارد را نادیده گرفته بودند.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته عوامل دشمن عنوان می‌کردند حکومت مشروعیت ندارد و حال عنوان می‌کنند می‌خواهیم در انتخابات شرکت کنیم و ما را هم بازی دهید و خودشان می‌گویند اگر کسی حرف تحریم انتخابات را زد از ما نیست.

این فعال سیاسی گفت: اشراف اطلاعاتی در نیروهای نظام بر عوامل دشمن وجود دارد تا جایی که حداقل سه حرکت خبیث فتنه‌گر بررسی و خنثی شد و حتی در موردی نبض فتنه در خارج از کشور گرفته شد.

صفارهرندی ادامه داد: این به معنای غافلگیر کردن دشمن بر خلاف غافلگیر شدن خودی است که در فتنه 88 اتفاق افتاد.

وی اضافه کرد: در 9 دی آب پاکی روی دست عناصر داخلی دشمن و سردمداران خارجی آن ریخته شد و آخرین میخ به تابوت فتنه زده شد. این حماسه درسی بود برای همیشه و درسی بود برای کسانی که دنبال شورش در این مملکت بودند.

صفارهرندی یادآور شد: وزیر دفاع انگلیس در فردای روز 9 دی گفت داستان جریان سبز تمام شده است و بعد از آن بود که به سمت تحریم‌ کشورمان رفتند.

انتهای پیام/70005/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول