اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اعلام کرد

ثبت‌نام بیش از 4000‌ نفر در انتخابات شوراهای استان قزوین

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: تعداد چهار هزار و 211 نفر در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان قزوین ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام بیش از 4000‌ نفر در انتخابات شوراهای استان قزوین

ابوالفضل طاهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: طبق آخرین اخبار واصله به ستاد انتخاباتی چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استانداری قزوین تعداد چهار هزار و 211 نفر داوطلب شرکت در این دوره از انتخابات شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین ابراز داشت: از این تعداد بدون احتساب آمار زن و مرد و شهر و روستای شهرستان قزوین، دو هزار و 456 نفر مرد و 93 نفر زن هستند که 536 نفر در شهرها و دو هزار و 13 نفر در روستاها ثبت‌نام کردند.

طاهرخانی تصریح کرد: طبق اطلاعات رسیده از حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌ها به ستاد انتخاباتی چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استانداری قزوین تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در تاکستان 671 نفر است.

وی ادامه داد: البته از این تعداد 653 نفر مرد و 18 نفر زن هستند که 142 نفر از حوزه انتخابیه شهری و 529 نفر از حوزه انتخابیه روستایی ثبت‌نام کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: 652 نفر از بویین زهرا ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 639 نفر مرد و 13 نفر زن هستند و 96 نفر از حوزه انتخابیه شهری و 556 نفر از حوزه انتخابیه روستایی هستند.

طاهرخانی عنوان کرد: 496 نفر نیز از شهرستان آوج برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند که از این تعداد 493 نفر مرد و 3 نفر زن هستند که 49 نفر از حوزه انتخابیه شهری و 447 نفر از حوزه انتخابیه روستایی هستند.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: 340 نفر از البرز ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 300 نفر مرد و 40 نفر زن هستند و 193 نفر از حوزه انتخابیه شهری و 147 نفر از حوزه انتخابیه روستایی ثبت نام شده‌اند.

این مسئول بیان داشت: در آبیک نیز 390 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و از این تعداد، 371 نفر مرد و 19 نفر زن هستند که 56 نفر از حوزه انتخابیه شهری و 334 نفر از حوزه انتخابیه روستایی هستند.

وی در ادامه افزود: یک‌هزار و 662 نفر از شهرستان قزوین ثبت‌نام کرده‌اند که تاکنون اطلاعاتی از تعداد شرکت کنندگان زن و مرد و شهری و روستایی بودن آنها در دست نیست.

گفتنی است ثبت نام از داوطلبان تا ساعت 24 شب گذشته ادامه داشت و با اتمام مهلت قانونی ثبت نام، فرمانداری شهرستان‌های این استان در حال جمع‌بندی و اعلام نهایی تعداد داوطلبان هستند.

طاهرخانی خاطر نشان کرد: این آمار نهایی نبوده و تنها انعکاس آخرین گزارش‌‌های واصله به معاونت فرمانداری است و آمار نهایی با مشخص شدن نتایج اعلام می‌شود.

انتهای پیام/77012/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول