اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر قلعه رئیسی:

شهرستان شدن چاروسا نباید تحت‌شعاع انتخابات قرار گیرد

عضو شورای شهر قلعه‌رئیسی گفت: امیدواریم که بحث شهرستان شدن قلعه‌رئیسی در سایه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها کم‌رنگ نشود.

شهرستان شدن چاروسا نباید تحت‌شعاع انتخابات قرار گیرد

علی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهر قلعه‌رئیسی در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: بدون شک با توجه و تقویت بخش کشاورزی و گردشگری قلعه‌رئیسی می‌توان شاهد توسعه و ترقی این بخش بود.

عضو شورای شهر  قلعه‌رئیسی ابراز داشت: عدم دسترسی آسان و سریع شهروندان قلعه‌رئیسی به مرکز شهرستان کهگیلویه یکی از مشکلات اساسی این بخش است.

عضو شورای اسلامی شهرستان کهگیلویه بیان داشت: شورای اسلامی شهر قلعه‌رئیسی تلاش‌ها و پیگیری‌های متعددی برای استقرار نمایندگی ادارات در این شهر انجام داد.

عابدی اضافه کرد: شهرستان شدن بخش چاروسا یکی از آمال و آرزوهای دیرینه ساکنان این بخش است که تلاش‌های زیادی از سوی شورای شهر و بخشداری در این زمینه انجام شد.

وی اذعان داشت: بدون شک یکی از عواملی که می‌تواند باعث رشد و ترقی شهر قلعه‌رئیسی و بخش چاروسا شود، شهرستان شدن این بخش است.

عضو شورای شهر قلعه رئیسی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ابراز داشت: امیدواریم که بحث شهرستان شدن چاروسا تحت‌الشعاع انتخابات قرار نگیرد و قبل از پایان دولت دهم این آرزوی مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه چاروسا محقق گردد.

این عضو شورای شهر قلعه‌رئیسی بیان داشت: امیدواریم که نماینده محترم ولی‌فقیهٰ، استاندار و نماینده کهگیلویه در مجلس تمام تلاش و همت خود را به خرج دهند تا شاهد به ثمر نشستن شهرستان شدن چاروسا باشیم.

وی افزود: قطعاً همه مشکلات این بخش با شهرستان شدن حل نمی‌شود، اما یکی از اصلی‌ترین روزنه‌های امید برای توسعه این بخش بحث شهرستان شدن آن است.

گفتنی است؛ شهر قلعه‌رئیسی مرکز بخش چاروسا با جمعیتی بالغ بر هشت هزار نفر در 65 کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.

انتهای پیام/82008/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول