اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت اعلام کرد

نامزدی 1673 نفر برای انتخابات شوراها در جیرفت

فرماندار جیرفت گفت: یک‌هزار و 673 نفر داوطلب در شهرستان جیرفت برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کردند.

نامزدی 1673 نفر برای انتخابات شوراها در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور دوشنبه شب در نشست هم‌اندیشی عوامل انتخاباتی با اصحاب رسانه اظهار داشت: جلساتی در راستای توجیه، یادآوری، وحدت و همگرایی بین تمام اهرم‌هایی که باید دولت را در چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری یاری کنند، برگزار می‌‌شود.

وی افزود: بزرگترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی که زمینه استمرار انقلاب و نظام را مهیا کرده، دموکراسی مردمی است، مردم حکومت می‌کنند و در تمام سطوح خود مردم تصمیم می‌گیرند و هر تصمیمی که مردم گرفتند، اجرا می‌شود، بر اساس اصول قانون اساسی و تأکیدهای مقام معظم رهبری تمام مسئولان وظیفه دارند از امانات مردم نگهداری کنند.

غنچه‌پور تصریح کرد: انتخابات سال گذشته یکی از شاخصه‌های دولت بود و در شهرستان جیرفت تا جایی که امکان داشت، بهترین انتخابات برگزار شد و همه به وظایف قانونی خود عمل کردند، انتظار داریم، این انتخابات با توجه به تجاربی که از انتخاب سال گذشته داریم بر اساس وظیفه قانونی انتخابات سالمی برگزار کنیم.

وی با اشاره به تعداد کاندیداهای ثبت نام شده برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان جیرفت اظهار داشت: یک‌هزار و 673 نفر داوطلب در شهرستان جیرفت ثبت‌نام کردند که 97 نفر برای شورای شهر ثبت نام کردند و مابقی کاندیدای شورای روستاها هستند و از این تعداد 53 نفر زن هستند.

فرماندار جیرفت گفت: اصحاب رسانه یکی از مؤلفه‌های تأثیرگذار انتخاباتی هستند و در همه مسائل اهل رسانه باید فضا را آرام نگه دارند و نقش اصلی را در این زمینه انجام دهند، برخی سلیقه‌ها که به شکل بدعت رشد می‌کنند، پاکسازی کنند و اطلاعات لازم را در اختیار مردم بگذارند.

وی افزود: باید انتخابات با کیفیت و کمیت برگزار و بهترین انتخاب شود، دولت، مشارکت مردمی و اصحاب رسانه با هم حافظ رأی مردم باشند، آرام نگهداشتن فضای حاکم بر انتخابات و ایجاد احساس تعلق، آسودگی خاطر و جلوگیری از تخریب‌ها وظیفه اصحاب رسانه است، رسانه‌ها رسالت سیاسی و فرهنگی خود را بر اساس راهبردهای مقام معظم رهبری انجام دهند.

غنچه‌پور اذعان داشت: حماسه سیاسی چندین شاخص دارد که یکی از مؤلفه‌های آن رعایت قانون  شاخصه دیگر آگاهی دادن به مردم است تا کیفیت انتخابات تحت تأثیر انتخابات قومیتی قرار نگیرد، متخصصان مختلفی نیاز داریم و کارشناسان فن باید وارد کار شوند و دیگر شاخصه سیاسی تعامل و وحدت است.

وی بیان داشت: در انتخابات حق کسی را نباید زیر سئوال ببریم و تخریب نکنیم، تا مردم با آسودگی انتخاب اصلحی انجام دهند.

انتهای پیام/80002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول