اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش شهردار تبریز به اظهارات سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز:

ادعای دخالت اعضای شورا در عزل و نصب‌های شهرداری کذب محض است

شهردار تبریز ادعای دخالت اعضای شورا در عزل و نصب‌های شهرداری را کذب محض اعلام کرد.

ادعای دخالت اعضای شورا در عزل و نصب‌های شهرداری کذب محض است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در واکنش به اظهارات اخیر سخنگوی شورای اسلامی شهر و ادعای وی مبنی بر دخالت برخی اعضای این شورا در عزل و نصب‌های مدیران شهرداری گفت: چنین ادعایی با توجه به حدود اختیارات و وظایف موجود در خصوص شورا و شهرداری به هیچ عنوان صحت ندارد و تمام روابط و همکاری های این دو نهاد در چارچوب قانون و حدود اختیارات دو طرف تنظیم و پیگیری شده است.

وی با اعلام اینکه طی 8 سال گذشته تمام جابجایی‌ها و تغییرات مدیریتی شهرداری با تصمیم و تشخیص شهردار تبریز انجام پذیرفته خاطرنشان کرد: برکناری یا جابه‌جایی مدیران در مجموعه مدیریت شهری از جمله اختیارات قانونی شهردار به شمار می‌رود و هیچ شخص یا نهادی غیر از شهردار حق دخالت در این خصوص را ندارد.

وی در عین حال با اشاره به در پیش بودن چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و بهره‌برداری‌های تبلیغاتی برخی کاندیداها از مباحث مرتبط با شهرداری چنین اظهار نظرهایی را نوعی سیاه‌نمایی و ایجاد شبهه در بین افکار عمومی ارزیابی و تاکید کرد: کاندیداهای شورای چهارم بهتر است به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای، سیاه‌نمایی و مهمتر از همه پرهیز از شبهه افکنی در افکار عمومی با رعایت صداقت، به ارائه برنامه‌ها و اهداف انتخاباتی خود بپردازند.

شهردار تبریز افزود: طی هشت سال گذشته هیچ دخالتی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جابه‌جایی مدیران در این مجموعه صورت نگرفته و هیچگاه نیز چنین اجازه‌ای داده نخواهد شد. 

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول