اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه‌های مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

شهرداری سنندج 1.2 میلیارد تومان پول ورزش را بلوکه کرد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با گلایه از مسئولان شهرداری سنندج گفت: شهرداری یک میلیارد و 200 میلیون تومان پول ورزش استان را بلوکه کرده است.

شهرداری سنندج 1.2 میلیارد تومان پول ورزش را بلوکه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران در جمع نمایندگان و اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به اینکه زمینی که سالن آزادی سنندج در آن احداث شده متعلق به شهرداری است، اظهار کرد این سازمان حاضر به واگذاری زمین این سالن به اداره‌کل ورزش کردستان نشده و به همین دلیل مسئولان شهرداری مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان بودجه ورزشی این اداره را بلوکه کرده‌اند.

وی با گلایه از این اقدام و در قیاس این شرایط با آنچه در شهرستان بانه اتفاق افتاده است اظهار کرد: در این شهرستان سالن متعلق به شهرداری بانه مورد استفاده ورزشکاران قرار داشت و شهرداری نیز در اقدامی پسندیده این مکان را به ورزش و جوانان واگذار و به نام این اداره ثبت کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان خاطرنشان کرد: اکنون تنها راهکار باقی مانده برای اداره‌کل ورزش استان، یافتن زمین و اختصاص آن به شهرداری سنندج است.

تیشه‌گران در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت پروژه‌های مهر ماندگار و میزان اعتبارات ملی و استانی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر تنها سالن در دست احداث 6 هزار نفری در مجموعه 22 گولان جزو طرح‌های مهر ماندگار است، میزان اعتبارات ملی بخش "عمرانی" را یک میلیارد و 300 میلیون تومان و کل اعتبارات استانی را در سال 91، 4 میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان 850 میلیون تومان به ورزش استان اختصاص یافته است.

وی مبلغ اعتبارات جاری را یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: 100 درصد این اعتبار به ورزش کردستان تزریق شده است.

19 اردیبهشت، شروع به کار آکادمی ورزش کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پاسخ به سوال دیگری پیرامون وضعیت آکادمی ورزش کردستان با اعلام آغاز به کار این آکادمی در 19 اردیبهشت ماه جاری خاطرنشان کرد: اجرایی کردن آکادمی بر عهده جامعه دانشگاهی استان است.

وی تصریح کرد: از 4 استاد برجسته ورزش کشور دعوت شده با حضور در جمع متخصصان و تحصیلکرده‌های رشته تربیت بدنی به بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

در جابجایی‌ها مستقل عمل می‌کنیم

ملاک و مبنای تغییرات در هیئت‌های ورزشی پرسش بعدی خبرنگاران حاضر در این نشست بود که تیشه‌گران در پاسخ به آن گفت: شاخص ما برای حفظ و یا تغییر روسای هیئت‌ها، میزان فعالیت آنهاست و جابه‌جایی‌ها نیز با مد نظر قرار دادن این شرط و با هدف تبدیل نقاط ضعف به قوت صورت می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه در خصوص بحث تغییرات در هیئت‌ها شنونده توصیه‌ها خواهد بود تاکید کرد: تصمیم نهایی را در این زمینه شخصاً و با استقلال کامل خواهم گرفت.

گفتنی است در پایان این نشست خبرنگاران فعال در عرصه ورزش کردستان مورد تقدیر قرار گرفتند که طی آن از  "کیوان قاسمی" خبرنگار ورزشی فارس در سنندج تجلیل شد.

انتهای پیام/79012/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول