اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اولین نمایشگاه توانمندی‌های روابط عمومی‌ شهرداری‌های کشور

شهرداری اراک مقام ممتاز و برتر کشور شناخته شد

مدیر اداره روابط عمومی شهرداری اراک از کسب مقام ممتاز و برتر توسط شهرداری اراک در اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های روابط عمومی‌های شهرداری‌های کشور خبر داد.

شهرداری اراک مقام ممتاز و برتر کشور شناخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک شهریار بوالحسنی اظهار داشت: شهرداری اراک به عنوان کلان‌شهر به نمایندگی از مجموعه شهرداری اراک با حضور پر‌رنگ در اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های روابط عمومی‌های کشور، در شهر مقدس مشهد شرکت و مقام ممتاز و برتر کشور را از آن خود کرد.

وی با اشاره به اینکه غرفه شهرداری اراک در میان دیگر غرفه‌ها همانند نگینی زیبا خوش درخشید، افزود: شهرداری اراک به مدت سه روز کاری ساخت غرفه و غرفه‌آرایی را به انجام رساند و با ارائه دستاوردهای خود در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی به خصوص فعالیت‌های تخصصی در حوزه روابط عمومی توجه کارشناسان و بازدید کنندگان را به سمت غرفه شهرداری اراک جلب کرد.

مدیر اداره روابط عمومی شهرداری اراک بیان داشت: شهرداری اراک چندین‌بار متوالی نیز در نمایشگاه‌های برپا شده در کشور شرکت و رتبه‌های قابل توجهی در زمینه‌های آموزش و پژوهش، فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی‌های کشور کسب کرده است.

آیین اختتامیه توانمندی‌های روابط عمومی شهرداری‌های کشور با حضور مسئولین، شهرداران، مدیرکل سازمان همیاری و شهرداری‌های کشور و استاندار شهر مشهد در تالار همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

در آیین اختتامیه از شهرداری اراک به دلیل کسب مقام ممتاز و برترین غرفه در نخستین همایش و نمایشگاه مدیریت شهری در روابط عمومی تقدیر به عمل آمد و در بخش تبلیغات این نمایشگاه نیز موفق به کسب مقام برتر شد.

انتهای پیام/87002/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول