اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

پل غیرهمسطح سیدالشهدا مهم‌ترین پروژه شهرداری زنجان است

شهردار زنجان پروژه پل سیدالشهدای زنجان را مهم‌ترین پروژه شهرداری زنجان اعلام کرد و گفت: با پیگیری مستمر برای حل مشکلات، این پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

پل غیرهمسطح سیدالشهدا مهم‌ترین پروژه شهرداری زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی یگانه شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان با اشاره به بازدیدهای انجام شده از پل غیرهمسطح سیدالشهدای زنجان از طرف مسئولان اظهار داشت: پیگیری مسئولان استان برای به سرانجام رساندن این پروژه مهم شهر زنجان، قابل تقدیر است.

وی پروژه پل سیدالشهدای زنجان را مهم‌ترین پروژه شهرداری زنجان اعلام کرد و افزود: حل مشکلات اجرای این پروژه به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

شهردار زنجان از آماده شدن قطعات فلزی پل سیدالشهدای زنجان در اصفهان خبر داد و گفت: این قطعات بارگیری شده و در حال انتقال به زنجان است.

وی با اشاره به تصویب بودجه 140 میلیارد تومانی در شورای شهر زنجان برای شهرداری تصریح کرد: 89 میلیارد تومان از این بودجه مربوط به بخش عمرانی است.

یگانه اضافه کرد: 62 درصد از بودجه شهرداری زنجان در بخش عمرانی مصوب شده است.

وی تعداد پروژه‌های مصوب برای شهرداری زنجان در ستاد عمران شهری را 18 پروژه اعلام کرد و ادامه داد: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی هم در دست اجراست.

شهردار زنجان تکمیل سالن ورزشی مدیریت بحران در الهیه، سالن ورزشی پارک بانوان و گرمخانه را از جمله پروژه‌هایی دانست که در خرداد ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تکمیل ایستگاه آتش نشانی کوی الهیه، خرید چهار دستگاه آمبولانس برای حمل اجساد و بهبود امر عبور و مرور شهری را از جمله دیگر پروژه‌های مصوب در ستاد عمران شهری برای شهر زنجان اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها در دست اجراست.

یگانه با اشاره به تملک‌های انجام شده برای بازگشایی مسیرهایی در مرکز شهر زنجان تصریح کرد: اغلب این تملک‌ها انجام شده و بازگشایی این مسیرها به زودی عملیاتی می‌شود.

وی اضافه کرد: برای عملیاتی شدن بقیه پروژه‌های مصوب در ستاد عمران شهری تخصیص بودجه انجام نشده است.

شهردار زنجان با اشاره به جابه‌جایی انجام شده برای اجرای پروژه بلوار گاوازنگ اضافه کرد: قسمتی از عملیات خاکی این پروژه توسط شهرداری زنجان آغاز شده است.

در ادامه این جلسه شهرداران شهرهای ابهر، گرماب، سلطانیه، نیک پی هم گزارشی از پروژه‌های مصوب در ستاد عمران شهری این شهرها ارائه دادند.

انتهای پیام/73004/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول