اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین همایش علمی روابط‌ عمومی‌ شهرداری‌های کشور صورت گرفت

برتری شهرداری رشت در کشور

شهردار رشت در نخستین همایش علمی، کارگاه آموزشی و نمایشگاه دستاوردها و توانمندی روابط عمومی شهرداری‌های کشور در مدیریت شهری به عنوان شهردار برتر انتخاب شد.

برتری شهرداری رشت در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری رشت، همایش علمی، کارگاه آموزشی و نمایشگاه دستاوردها و توانمندی روابط عمومی شهرداری‌های کشور که از 27 فروردین امسال در مشهد مقدس برگزار شد، صبح روز جمعه 30 فروردین با برپایی مراسم اختتامیه پایان یافت.

محمدعلی ثابت‌قدم شهردار رشت در مراسم مذکور نقش ارتباطات در توسعه پایدار شهری با تکیه بر آموزه‌های مقام معظم رهبری در موضوع سبک زندگی را مطرح کرد.

وی، مهم‌ترین جلوه‌های آرامش و امنیت در عرصه اقتصادی و سرمایه‌گذاری را جلب مشارکت و سهیم کردن ذی‌نفعان محدوده‌های جغرافیایی در شئونات مختلف اداره آن محدوده برشمرد.

شهردار رشت، اصول مدیریت فرهنگی در روند توسعه فضای شهری با تکیه بر تبیین و توسعه سبک زندگی اسلامی در جمهوری اسلامی را تمرکز ویژه بر تمایلات و مطالبات شهروندان و ... از نکات مهم ذکر کرد.

در مراسم مذکور از ثابت‌قدم شهردار رشت به پاس تلاش بی‌شائبه در ایجاد رفاه و آسایش شهروندان با اهدای تندیس و لوح سپاس تجلیل شد.

همچنین روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری رشت نیز طبق رای هیئت داوران در نخستین همایش علمی، کارگاه آموزشی و نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های روابط عمومی در مدیریت شهری به لحاظ نوآوری حائز رتبه برتر در بخش انتشارات شد و به پاس حضوری پر رنگ و تاثیرگذار در این نمایشگاه بر اساس بررسی کارشناسان و آرای هیئت منتخب داوران به عنوان غرفه برتر و ممتاز انتخاب شد.

در مراسم مذکور با اهدای تندیس ویژه و لوح سپاسی از علیرضا حسنی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری رشت تجلیل شد.

انتهای پیام/2300/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول