اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از نوروز

مدیرکل میراث فرهنگی همدان از مجتمع توریستی گوشه پیل دیدن کرد

در سومین روز از نوروز سال 92 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان و فرماندار تویسرکان از مجتمع توریست‌پذیر «گوشه پیل» در ابتدای سه راه روستای گشانی دیدن کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان از مجتمع توریستی گوشه پیل دیدن کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان ظهر امروز علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان، حسین‌علی شرکائی فرماندار  تویسرکان و رئیس میراث فرهنگی‌ وگردشگری این شهرستان از مجتمع توریست‌پذیر« گوشه پیل » دیدن کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان در بدو ورود به این مجتمع ضمن تبریک نوروز باستانی خطاب به مدیریت و خانواده مجتمع توریست‌پذیر « گوشه پیل » تویسرکان، اظهار داشت: ایجاد زمینه بهره‌وری درست و بهینه از نعمت‌های طبیعی و بکر خداوندی در راستای خدمت به مردم خود نوعی جهاد است.

وی با بیان اینکه مهیاسازی بسترهای توریست‌پذیری سبب رشد صنعت گردشگری می‌شود، افزود: این مهم در شهرستان گامی مؤثر در تشویق دیگر سرمایه‌گذاران برای ورود به این عرصه خواهد شد.

ایزدی با بیان اینکه ما از ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری استقبال می‌کنیم، ابراز داشت: فعالیت و رونق مجتمع « گوشه پیل » در حوزه طبیعت‌گردی باعث جذب گردشگران به این شهرستان می‌شود.

مدیرعامل مجتمع توریست‌پذیر « گوشه پیل » نیز ضمن تقدیر از همکاری میراث فرهنگی و گردشگری تویسرکان، بیان داشت: ادارات مخابرات و برق در شهرستان با تمام توان برای آغاز فعالیت این پروژه ما را به نحو مطلوب یاری کردند.

وی افزود: در حال حاضر این مرکز تفریحی و اقامتی به منظور دسترسی آسان مهمانان برای تماس‌های ارتباطی مجهز به 10 خط تلفن است.

آرش سرتیپی با اشاره به اینکه دو سال پیش همراه با خانواده پیگیر ایجاد این مجتمع در تویسرکان بوده، گفت: آغاز عملیات اجرایی شدن فاز یک از سال گذشته آغاز مدت 4 ماه است که به مهمانان خدمات دهی داریم.

این مجتمع در سه راه ابتدای روستایی گشانی در یک فضای بکر و با جذابیت‌های خاص در مسیر ورود مسافران و مهمانان به روستاهای اطراف و مسیر گنجنامه به طرف استان همدان قرار دارد.

پذیرایی هم به صورت سنتی و هم به روز در آلاچیق‌هایی تعبیه شده در محیط بکر و طبیعی توسط خانواده سرتیپی هم اکنون در حال خدمات دهی است.

از وسط این مجتمع تفریحی و اقامتی « گوشه پیل » صدای خروش آب رودخانه به گوش می‌رسد که به این فضا چشم‌اندازی بی‌نظیر داده است.

آن چه مهم و چشمگیر در اجرایی شدن طرح توریستی است همکاری و همدلی بسیار خوب آرش سرتیپی و خانم انصاری همسر او است.

در حال حاضر در بخش‌های مختلف این مجموعه تعدادی نیروی انسانی جوان همراه با خانواده سرتیپی مشغول به کار هستند.

این مجتمع در همه زمان‌ها به ویژه در ایام تعطیلات آماده پذیرایی از مسافران، مهمانان و گردشگران است.

انتهای پیام/89010/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول