اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس مطرح کرد

ضعف عملکرد میراث فرهنگی در معرفی جاذبه‌های گردشگری دشتستان

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از ضعف عملکرد میراث فرهنگی در معرفی جاذبه‌های گردشگری دشتستان انتقاد کرد.

ضعف عملکرد میراث فرهنگی در معرفی جاذبه‌های گردشگری دشتستان

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در بازدید از پایگاه‌های امداد جاده‌ای هلال احمر در دشتستان اظهار داشت: فعالیت خالصانه و توجه به نیازهای مسافران نوروزی از خدمات ارزشمندی است که هلال احمر فعالیت‌های مطلوبی در این زمینه انجام داده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: حضور مردم همواره در کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ها و خدمات مؤثر بوده و نیروهای داوطلب و مردمی که برای خدمت صادقانه در کنار مجموعه هلال احمر حضور می‌یابند، امری ارزشمند است و از تمام ایشان قدردانی می‌کنم.

موسوی‌نژاد بیان داشت: افرادی که در ایام تعطیلات نوروزی از خانواده جدا می‌شوند و وقت خود را صرف خدمت صادقانه به مسافران، میهمانان و گردشگران نوروزی می‌کنند، نشان از روحیه جهاد در این عزیزان دارد.

وی با تقدیر از عملکرد هلال احمر استان بوشهر و دشتستان، اضافه کرد: در مجموعه هلال احمر استان بوشهر و شهرستان دشتستان تلاش‌ها و خدمات بسیار خوب و قابل تقدیری صورت گرفته و امیدواریم با موفقیت و انگیزه مضاعف به کار خود ادامه دهند.

این مسئول ادامه داد: برنامه‌ریزی مدون و دقیق و استفاده کارآمد و حداکثری از امکانات و تجهیزات موجود از مسائلی است که در موفقیت این مجموعه مؤثر بوده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دشتستان یکی از مناطق غنی کشور از نظر مناطق گردشگری است و جاذبه‌های گردشگری تاریخی، مذهبی، فرهنگی و ... زیادی را در خود جای داده است.

وی گفت: در بخش معرفی مکان‌های گردشگری و آثار تاریخی و باستانی بسیار ضعیف عمل شده و باید تلاش‌های بیشتری از سوی اداره میراث فرهنگی و گردشگری به ‌منظور شناسایی اماکن مذهبی و تاریخی به مسافران صورت بگیرد تا مهمانان بیشتری به سمت شهرستان دشتستان بیایند.

موسوی‌نژاد با انتقاد از عملکرد میراث فرهنگی و گردشگری، ابراز داشت: علی‌رغم وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان در شهرستان دشتستان هیچ‌گونه ایستگاه و برنامه‌ای به‌منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهرستان شاهد نبوده‌ایم.

این مسئول افزود: تعطیلات نوروزی و حضور گردشگران و مسافران نوروزی در استان فرصت و غنیمتی ارزشمند برای معرفی دشتستان در سطوح ملی و فراملی بود و باید به‌نحوی مطلوب‌تر برای معرفی جاذبه‌های مختلف این شهرستان اقدام می‌شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در بخش‌های کوهستانی و نخلستان‌های دشتستان آثار باستانی فراوانی وجود دارد که حتی برای مردم منطقه هم ناشناخته است و باید برای نگهداری از این آثار و معرفی آن به مردم استان و شهرستان و میهمانان تلاش و برنامه‌های دقیق داشته باشیم.

وی اذعان داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در معرفی جاذبه‌ها و مناطق گردشگری، تاریخی، مذهبی و... دشتستان دارند و انتظار می‌رود به رسالت خود در معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهرستان به‌ خوبی عمل کنند.

انتهای پیام/2452/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول