اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد

عزل سه رئیس شهرستانی میراث فرهنگی لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: به علت عملکرد ضعیف، سه رئیس شهرستانی میراث فرهنگی لرستان برکنار شدند.

عزل سه رئیس شهرستانی میراث فرهنگی لرستان

سیدقاسم قربانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به اینکه چون در قبل از شروع ایام نوروز با همکاران در حوزه‌های مختلف از جمله شهرستان‌ها اتمام حجت کرده بودم که ملاک و شاخص‌ ما عملکرد است و در این زمینه با کسی هم تعارف ندارم و توصیه‌پذیر هم نیستم، گفت: چون اتمام حجت کرده بودم و به آنها قول داده بودم که در ایام نوروز حتما بازدید می‌کنم، کسانی که به مسافران و مهمانان خدمات مطلوب تری ارائه کنند، قطع یقین تشویق و کسانی که عملکرد ناموفق و ضعیف‌تری داشته باشند، مطمئنا عزل می‌شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا پس از بازدیدهایی که از 10شهرستان استان به همراه معاونان، روابط عمومی و حراست در ظرف دو روز داشته‌ رئیس‌های سه شهرستان سلسه، دلفان و دوره چگنی را عزل و رئیس پرتلاش شهرستان دورود را هم تشویق کردیم.

قربانی افزود: عملکرد بسیار خوب محمدباقر فهیم‌نیا رئیس میراث فرهنگی دورود در برگزاری برنامه‌های نوروزی و تعامل بسیار خوب‌تر وی با دیگر مسئولان شهرستان موجب شد، تا وی را به عنوان مدیر نمونه شهرستانی استان معرفی کنیم و سه شهرستان مذکور نیز فعلا با سرپرست موقت اداره می‌شوند و طی روزهای آینده رئیس این شهرستان‌ها نیز معرفی می‌شوند.

وی عملکرد ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی را مهم‌ترین ملاک خود برای این تشویق و تنبیهات ذکر کرد و افزود: ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی، خدمات مطلوب به مسافران، راندمان مناسب، خلاقیت و ابتکار در کار، توانمندی مدیر و تعامل با سایر دستگاه‌ها از جمله تعامل دو سویه با فرماندار شهرستان به عنوان رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از جمله شاخصه‌های مورد نظر ما در این راستا بود و چون شاخص از قبل تعیین شده بود، کار تشخیص نقاط و ضعف و قوت کار زیاد سختی نبود.

انتهای پیام/85003/ی20/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول