اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حراست میراث فرهنگی خراسان‌رضوی خبر داد

راه‌اندازی تلفن گویا حراست میراث فرهنگی خراسان‌رضوی

رئیس حراست میراث فرهنگی خراسان‌رضوی گفت: تلفن گویای اداره کل حراست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی تلفن گویا حراست میراث فرهنگی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی فرخی ظهر امروز با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی در ایام تعطیلات نوروزی امسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظارت و بازرسی یکی از عوامل موثر در ارتقا کیفیت خدمات است.

وی افزود: در نوروز 92 تیم‌های منسجم و تخصصی مکلف به نظارت و رسیدگی به شکایات در سطح استان بوده‌اند و آمار و گزارشات حاکی از آن است که هر ساله نسبت به سنوات گذشته شاهد کیفیت در ارائه خدمات هستیم.

فرخی با بیان اینکه نظارت بر کیفیت خدمات صدور پروانه تاسیسات گردشگری در حوزه وظایف حراست ستاد بوده، خاطرنشان کرد: ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی در مشهد و دیگر شهرستان‌ها به طور مداوم و مستمر بر عملکرد معاونت‌های ذی‌ربط ستاد تسهیلات زائران استان نظارت می‌کند.

وی ادامه داد: خدمات حوزه صدور پروانه و تاسیسات و همچنین رسیدگی به شکایات نیز در زمره فعالیت‌های اداره حراست میراث فرهنگی استان است.

رئیس حراست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی یادآور شد: در حال حاضر به دنبال راه‌اندازی تلفن گویای حراست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی هستیم.

فرخی گفت: راه‌اندازی تلفن گویای حراست مژده‌ای برای همشهریان و هم‌استانی‌های عزیز بوده و به این وسیله شکایات به طور مستقیم رسیدگی می‌شود.

گفتنی است شکایات زائران و مجاوران بارگاه رضوی از طریق شماره تماس‌های 2-7283001 و 7045 و سایت razavi-chto.ir و سامانه پیامکی 30006110 ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/70004/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول