اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت تیراندازی همدان:

هیئت تیراندازی را به جایگاه 10 هیئت برتر همدان می‌رسانم

سرپرست هیئت تیراندازی همدان گفت: در سال جاری قطعاً جایگاه هیئت تیراندازی همدان را به 10 هیئت برتر استان همدان می‌رسانیم.

هیئت تیراندازی را به جایگاه 10 هیئت برتر همدان می‌رسانم

علیرضا شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره قبول سرپرستی هیئت تیراندازی همدان اظهار داشت: با توجه به پایان مدیریت محمدرضا بیاناتی در ریاست هیئت تیراندازی همدان و عدم تمایل ایشان به همکاری در هیئت و پیشنهادی که مدیرکل ورزش و جوانان به بنده دادند سرپرستی هیئت به بنده واگذار شد.

وی افزود: طبق پیشنهادی که مدیرکل ورزش و جوانان به فدراسیون تیراندازی دادند با سرپرستی بنده موافق شد و از تاریخ 23 اسفند سال 91 حکم سرپرستی بنده صادر شد.

سرپرست هیئت تیراندازی همدان درباره نخستین اقدام خود در این سمت بیان کرد: با وجود اینکه بیاناتی از بنده کوچکتر بودند اما در ابتدا طبق رسم از ایشان رخصت خواستم تا کار خود را در این رشته آغاز کنم.

وی خاطرنشان کرد: ایشان در زمان تصدی ریاست خود زحمات بسیار زیادی برای این رشته کشیدند و جا دارد که کمال تشکر را از زحمات ایشان داشته باشیم.

شمسی‌پور با بیان اینکه این رشته دارای امکانات خوبی است به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: باید به سمت استعدادیابی هر چه بیشتری این رشته حرکت کنیم.

وی ادامه داد: رشته تیراندازی از رشته‌های مفرح جامعه است که با تبلیغات گسترده می‌توان از سنین پایین نوجوانان را جذب این رشته کرد.

سرپرست هیئت تیراندازی همدان درباره برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت تا سه ماه آینده بیان کرد: قطعاً اگر شرایط مناسب باشد خودم از کاندیدای اصلی این هیئت خواهم بود.

وی تأکید کرد: در صورت رأی آوردن قول می‌دهم که جایگاه این رشته را به 10 هیئت برتر استان برسانم و ثابت کنم که پول در پیشرفت یک هیئت کار نمی‌کند.

وی در پاسخ به اینکه دوست دارد در ریاست کدام هیئت فعالیت کند بیان داشت: رشته اصلی بنده شنا است به همین علت دوست دارم رییس این هیئت باشم.

برابر تبصره 3 ماده 10 آیین‌نامه هیئت‌های ورزشی، علیرضا شمسی‌پور سرپرست هیئت تیراندازی موظف است حداکثر تا سه ماه آینده نسبت به ثبت نام از نامزدها، بررسی تأییدیه‌ها و سایر مواد قانونی و در نهایت تشکیل مجمع عمومی برای انتخابات رییس جدید اقدام کند.

انتهای‌پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول