اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر خبر داد

ثبت‌نام 90 نفر در انتخابات شوراهای نرماشیر

فرماندار نرماشیر گفت: تاکنون 90 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای نرماشیر ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 90 نفر در انتخابات شوراهای نرماشیر

محمود سام‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نرماشیر اظهار داشت: روند ثبت‌نام متقاضیان شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا در نرماشیر رو به افزایش است و تا این لحظه تعداد 90 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

فرماندار نرماشیر تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال 92 به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از همه افرادی که توانمندی لازم را برای خدمت به مردم از طریق نهاد شوراهای اسلامی دارند، خواسته می‌شود به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و در انتخابات شرکت و مردم را به حضور در این حماسه عظیم دعوت کنند.

وی عنوان کرد: ستاد برگزاری انتخابات شهرستان نرماشیر تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات پرشور در این شهرستان انجام داده و از هر نظر آماده است.

فرماندار نرماشیر به اقدامات حوزه اجرایی فرمانداری نرماشیر اشاره کرد و افزود: نظر به اهمیت حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، کمیته‌هایی برای توجیه و تبلیغ نسبت به حضور مردم در انتخابات تشکیل و در روستاهای شهرستان به صورت دوره‌ای به مردم آگاهی لازم را می‌دهند.

بخشدار روداب به خبرنگار فارس گفت: حماسه سیاسی در 24 خردادماه امسال پاسخ مردم به شعار و خواسته مقام معظم رهبری است.

محمد نیکویی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، حضور پرشور در این انتخابات تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: از همه کسانی که دارای احساس مسئولیت، قانونمداری و حسن شهرت در میان مردم هستند، می‌خواهیم در این امر مهم شرکت و با نام‌نویسی در انتخابات زمینه ایجاد انتخابات پرشور را در جامعه فراهم کنند.

انتهای پیام/80026/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول