اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

تعداد ثبت‌نامی‌های انتخابات شوراهای شهر اردبیل به 206 نفر رسید

فرماندار اردبیل گفت: تعداد ثبت‌نامی‌های انتخابات شوراهای شهر اردبیل به 206 نفر رسید.

تعداد ثبت‌نامی‌های انتخابات شوراهای شهر اردبیل به 206 نفر رسید

کاظم دبیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از شهر اردبیل دو زن، از شهر هیر یک زن و در روستاهای تابعه این شهرستان نیز دو نفر کاندیدای زن کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا شدند.

وی با اعلام اینکه تاکنون 206 نفر در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: از این تعداد 65 نفر در اردبیل، سه نفر در هیر و 138 نفر نیز از مناطق روستایی شهرستان اردبیل برای عضویت در پارلمان مجلی ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردبیل با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام فردا خواهد بود، تصریح کرد: ما از تمام افرادی که قصد کاندیداتوری در شوراهای شهر و روستا را دارند انتظار داریم قبل از پایان مهلت مقرر برای ثبت‌نام اقدام کنند و کار را به روزهای آخر موکول نکنند.

دبیر با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و پر شور و نشاط در اردبیل مهیا شده است، گفت: انتظار می‌رود با همراهی مردم و خود کاندیداها فضای رقابتی سالمی را نیز شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما از شهرستان پارس‌آباد به عنوان پر ترافیک‌ترین شهر در ثبت‌نام کاندیداها خبر می‌رسد تنها در خود شهر پارس‌آباد 55 نفر برای انتخابات شوراها ثبت‌نام کرده‌اند در حالی که در کل این شهرستان بیش از 480 نفر تاکنون برای عضویت در شوراها اسم نوشته‌اند که به نظر می‌رسد استقبال بی‌نظیر داوطلبان در این شهرستان نشان اعتماد و باور آنها به برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و همچنین جایگاه شوراهای شهر و روستا است.

انتهای پیام/62001/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول