اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهارستان:

برگزارکنندگان انتخابات حافظ آرای مردم هستند

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: برگزارکنندگان انتخابات حافظی امین برای تک تک آرای مردم در انتخابات پیش رو خواهند بود.

برگزارکنندگان انتخابات حافظ آرای مردم هستند

یونس نوبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهارستان گفت: بر اساس قانون اجرا و برگزاری انتخابات بر عهده دولت است و در این کار مسئولیت اصلی بر عهده وزارت کشور، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور است.

وی تاکید کرد: وقتی نهادی مسئولیت برگزاری و اجرای کاری را در جمهوری اسلامی بر عهده می‌گیرد، باید تمام تلاش خود را نیز در این راه به میدان آورد و دولت در ماه‌های اخیر نشان داده که برای برگزاری انتخابات آتی بیشترین تلاش را داشته و خواهد داشت.

*اعضای هیئت‌های اجرایی تنها به قانون عمل می‌کنند

نوبخت در پاسخ به این پرسش که مهمترین اولویت کاری هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان بهارستان چیست؟ گفت: قانون وظایف مشخص و روشنی را بر عهده ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی قرار داده و به طور قطع دولت در این دوره مانند ادوار گذشته تنها به اجرای قانون توجه داشته و عملی فراتر از قانون انجام نخواهد داد.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان بهارستان با تاکید بر اینکه مردم با آرای خود در اداره کشور و شکل دهی به سرنوشت خویش مشارکت می‌کنند، گفت: مردم باید مطمئن باشند که افرادی امین حافظ آرای آن‌ها هستند و به طور قطع دولت حافظی امین برای تک تک آرای مردم در انتخابات پیش رو خواهد بود.

نوبخت بیان داشت: تک تک آرای مردم با دقت شمارش شده و در شهرستان بهارستان نیز پیرو سیاست‌های اصلی دولت همین شیوه با دقت و امانت به طور قطع انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: رعایت بی‌طرفی در قبال تمام کاندیداها، انجام قانون و بالاخره حفاظت از آرای مردم وظیفه و اصولی است که اعضای ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی در سراسر کشور به ویژه شهرستان بهارستان بر عهده دارند و به طور قطع با تمام توان برای تحقق آن تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول