اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

حضور چشمگیر داوطلبان انتخابات شوراها در صومعه‌سرا

فرماندار صومعه‌سرا از نام‌نویسی 377 نفر داوطلب شوراهای شهر و روستا‌های این شهرستان خبر داد و گفت: حضور در صحنه رقابت انتخابات صومعه‌سرا بسیار چشمگیر بوده است.

حضور چشمگیر داوطلبان انتخابات شوراها در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نام‌نویسی کاندیداهای شوراهای شهر و روستاهای این شهرستان، اظهار کرد: در چند روز اخیر استقبال برای حضور در صحنه رقابت انتخابات شوراها در صومعه‌سرا بسیار چشمگیر بوده است.

وی با بیان اینکه نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شوراها در دفاتر پیشخوان دولت و فرمانداری صومعه‌سرا انجام می‌شود، ادامه داد: ثبت‌نام با همکاری اعضای هیئت اجرایی صومعه‌سرا و با دقت و حوصله انجام می‌شود.

فرماندار صومعه‌سرا، هدف تمام مسئولان را خلق حماسه‌ای بی‌نظیر و با شکوه در تاریخ صحنه‌های سیاسی کشور خواند و افزود: خلق حماسه سیاسی و تحقق فرمایش‌های مقام معظم رهبری از محورهای فعالیت مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و نظارتی است.

وی با اشاره به افزایش دقیقه‌ای نام‌نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستاهای صومعه‌سرا، خاطرنشان کرد: افراد زیادی برای نامزدی در انتخابات شوراها به دفاتر پیشخوان دولت در روستاها و دفتر مربوطه فرمانداری صومعه‌سرا در حوزه شهری مراجعه و نام‌نویسی کرده‌اند.

حسینعلی‌زاده یادآور شد: با توجه به اطلاع‌رسانی برخی رسانه‌ها مبنی بر کاندیداتوری بسیاری از نامزدهای احتمالی شوراهای شهر و روستاها در روزهای پایانی، برای کاهش مشکلات احتمالی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستاهای صومعه‌سرا نامزدی خود را به روزهای پایانی مهلت نام‌نویسی موکول نکنند.

وی از نام‌نویسی 377 نفر داوطلب شوراهای شهر و روستاهای صومعه‌سرا تا به امروز 31 فروردین جاری خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد، هشت نفر داوطلب زن و بقیه مرد هستند.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به تفکیک تعداد داوطلبان شوراهای شهر از روستاهای این شهرستان، اذعان کرد: در حوزه انتخابیه شوراهای شهر بالغ بر 40 نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، دو نفر زن و 38 نفر مرد هستند.

وی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه روستاهای صومعه‌سرا نیز 337 نفر داوطلب حضور در صحنه رقابت انتخاباتی شوراها شده‌اند که از این تعداد، شش نفر زن و 331 نفر داوطلب مرد هستند.

حسینعلی‌زاده درباره صندوق‌های اخذ رأی در صومعه‌سرا، متذکر شد: در مجموع 198 صندوق اخذ رأی در صومعه‌سرا دایر می‌شود که 32 صندوق سهم حوزه شهری و 166 صندوق نیز سهم حوزه انتخابیه روستاها است.

انتهای پیام/84003/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول