اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت

برگزاری همایش هم‌اندیشی دست اندرکاران انتخاباتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا

همایش هم‌اندیشی دست اندرکاران انتخاباتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا برگزار شد.

برگزاری همایش هم‌اندیشی دست اندرکاران انتخاباتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج ظهر امروز  همایش هم‌اندیشی دست اندرکاران انتخاباتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران دو شهرستان بویراحمد و دنا، معاون سیاسی استاندار، معاون پشتیبانی استانداری و اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات در سالن آموزش و پژوهش استانداری این استان برگزار شد.

محمد الفونه برگزاری این آئین را بررسی راهکارهای برگزاری انتخاباتی پر شور و سالم در جامعه دانست و گفت: با وجود اینکه سه انتخابات مهم در پیش داریم و انتخابات امسال متفاوت‌تر از گذشته است، باید تمام تلاش خود را جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پر نشاط به کار ببریم.

فرماندار بویراحمد به شرایط جغرافیایی استان و صعب‌العبور بودن برخی مناطق اشاره کرد و گفت: به منظور حساسیت موضوع و توجه هرچه بیشتر به امر انتخابات باید تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات اندیشیده شود؛ تا حضور مردم در صحنه گسترش چشم‌گیر و جهانی داشته باشد.

الفونه در ادامه خواستار توجه هرچه بیشتر مسئولان ستادها به برگزاری انتخاباتی سالم شد و تاکید کرد: هم‌فکری و مشارکت فعال همه دست‌اندرکاران انتخاباتی و مردم در برگزاری هرچه باشکوه‌تر سه انتخابات پیش‌رو در کشور و استان موثر بوده و نقش تاثیرگذاری بر روابط کشور دارد.

خلق حماسه سیاسی با حضور حداکثری در انتخابات 

مسئول ارشد اجرایی در بویراحمد با اشاره به نامگذاری سال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی عنوان کرد: حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات به نوعی خلق حماسه سیاسی در سطح کشور است.

غلامعلی رضوانی نیز در این آئین به ارزش‌های والای نظام اشاره کرد و گفت: انتخابات از بزرگترین همایش‌ها در سطح کشور است، از این رو دخالت دشمنان و ایجاد فتنه از سوی بدخواهان و یاوه‌گویان برای ملت ایران آشکار و  به نوعی مهره‌ای سوخته بوده و باید گفت؛ انتخابات در ایران مردمی‌ترین نماد دموکراسی در جهان است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد کلیه دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات را به رعایت حفظ اصل بی‌طرفی توصیه کرد و گفت: دست‌اندرکاران انتخابات باید از دخل و تصرف و جوسازی در انتخابات پرهیز کرده و عدالت و قانون را در تمامی مراحل انتخابات رعایت کنند.

وی تعداد شعب اخذ رأی در کهگیلویه و بویراحمد را یک هزار و 250 شعبه عنوان کرد و گفت: در هر شعبه‌ای سه صندوق مستقر شده که در مجموع افزون بر 3 هزار و 350 صندوق رأی در سطح استان کار جمع‌آوری آرا را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/82011/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول