اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان:

خط سیر سپاه تا ظهور امام زمان (عج) تداوم دارد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران یک مجموعه‌ای است که با دعای امام راحل (ره) آغاز به کار کرده است، گفت: خط سیر این مجموعه تا ظهور امام زمان (عج) تداوم دارد.

خط سیر سپاه تا ظهور امام زمان (عج) تداوم دارد

روح‌الله صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الطاف الهی بود.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) از فکر عمیق و الهی خود برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی الهام گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی سپاه پاسداران با هدف خدمت همه‌جانبه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اگر در اقصی نقاط جهان شمع فروزان الهی روشن شود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید از این شمع فروزان حراست کند، گفت: حراست و حفاظت سپاه پاسداران همیشه به معنی حفاظت مسلحانه نیست.

سپاه پاسداران از انقلاب اسلامی حفاظت می‌کند

وی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شامل گروهی از افراد وفادار به انقلاب اسلامی می‌شود، تصریح کرد: این افراد به صورت همه‌جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حفاظت می‌کنند.

صمدی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همواره روزنه‌های دشمنان را برای توطئه و شیطنت بسته و با آن‌ها مقابله می‌کند، اظهار داشت: سپاه با کشف راه‌های مقابله با دشمنان از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حفاظت می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس درخشش بسیار خوبی داشته است، افزود: در این دوران ارتشیان و بسیجیان نیز نقش بسیار مهمی ایفا کرده‌اند اما سازماندهی تشکیلات بسیجی نیز بر عهده سپاه پاسداران بوده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران یک مجموعه‌ای است که با دعای امام راحل (ره) آغاز به کار کرده است، ادامه داد: خط سیر این مجموعه تا ظهور امام زمان (عج) تداوم دارد.

انتهای پیام/73006/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول