اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی هستند

امام جمعه کرج گفت: سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی هستند.

سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس ارتش و سپاه مقتدرانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی افزود: در آن زمان دشمن هر چه در توان داشت به کار گرفت تا بتواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند اما هوشیاری، ‌آگاهی و اقتدار نیروهای ارتشی و سپاه به آنان اجازه کوچک‌ترین تحرکی را نداد.

این مسئول با بیان اینکه امروز نیز توان نیروهای ارتش و سپاه بسیار ارتقا یافته است افزود: امروز دشمن به خود اجازه فکر کردن حمله به کشور را نمی‌دهد چراکه از قدرت نظامی ایران مطلع است و می‌داند که با کوچکترین چشمداشتی به مرزهای کشور بزرگترین پاسخ‌ها را از سوی ایران خواهد دید.

امام جمعه کرج گفت: شاکله اصلی سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی (ره ) از جوانانی تشکیل شد که در مقابل رژیم ستم‌شاهی ایستادند و پیروز میدان شدند.

کازرونی تاکید کرد: سپاه پاسداران از بدو تاسیس همواره با تمام توان در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ایستاده که این پایداری دستاوردهای مهمی را نیز به همراه داشته است.

وی گفت: سپاه پاسداران تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه یک اندیشه و تفکر است و به همین دلیل دشمن از آن هراس دارد.

امام جمعه کرج افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، اگر سپاه پاسداران نباشد این انقلاب دستخوش حوادث ناگواری خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول