اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لاهیجان:

سپاه الگوی آزادیخواهان جهان است

امام جمعه لاهیجان گفت: امروز سپاه الگوی آزادیخواهان جهان شده و یکی از نعمت‌های بزرگ کشور و شجره طیبه انقلاب اسلامی است.

سپاه الگوی آزادیخواهان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور امروز در نماز جمعه این شهر درباره موضوع گناه کردن، اظهار کرد: امام صادق (ع) فرمود گناهی که نعمت‏ها را تغییر مى‏دهد، تجاوز به حقوق دیگران است، گناهى که پشیمانى مى‏آورد، قتل است، گناهى که گرفتارى ایجاد مى‏کند، ظلم است و گناهى که آبرو مى‏برد، شرابخوارى است.

وی دوری از مجالس گناه را مورد تاکید همگان قرار داد و افزود: یکی از لغزش‌ها شرکت در مجالس گناه است که گاهی فرد را عوض می‌کند و او را به گناهان مختلف وامی دارد.

خطیب جمعه لاهیجان ادامه داد: مجالس گناه طعمه‌گاه شیطان برای آلوده کردن جوان‌هاست و شرکت در این مجالس حرام بوده و عمر انسان را تلف می‌کند و موجب نابودی او در دو جهان می‌شود.

وی توبه کردن به صورت مکرر و انجام کار خیر و عبادت‌هایی از جمله اعتکاف را در جلوگیری از گناه بسیار تاثیرگذار خواند و جوانان را به این امر سفارش کرد.

صرفی‌پور با قدردانی از مردم لاهیجان در تشییع پیکر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان، خاطرنشان کرد: مردم لاهیجان در تشییع پیکر شهدا سنگ‌تمام گذاشتند.

وی، با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران، اذعان کرد: تاسیس این نهاد مهم از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه لاهیجان، خاطرنشان کرد: با فرمان تاریخى امام راحل، عده زیادى از حافظان انقلاب و نظام و پیروان حقیقى ولایت فقیه که از مدت‌ها پیش کار خود را در کمیته‏هاى انقلاب آغاز کرده بودند، رسمیت یافتند.

وی اضافه کرد: از آن زمان تاکنون 34 سال می‌گذرد و امروز سپاه یکی از نعمت‌های بزرگ کشور و شجره طیبه انقلاب اسلامی است.

صرفی‌پور با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه بزرگ رشادت‌ها و ایثارگری‌های جاودانه‌ای از خود به نمایش گذاشته است، یادآور شد: سپاه امروز الگویی برای آزادیخواهان جهان شده است.

وی اذعان کرد: این نهاد تاثیرگذار در کشور همواره در عرصه‌های دفاعی، فرهنگی، سازندگی و علمی پیشقراول مبارزه با توطئه‌های مختلف نظام سلطه بوده است.

امام جمعه لاهیجان، با اشاره به فرا رسیدن روز هوای پاک، از مردم خواست تا طبیعت را همواره پاکیزه نگه‌دارند و آن را حفظ کنند.

وی روز مادر و همسر را به بانوان تبریک گفت و احترام به آن‌ها را مهم دانست.

انتهای پیام/2300/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول